ברזים למטבח – מה לבחור? מה חדש בעולם הברזים?

0
2950

ישנם שני סוגים עיקריים של ברזים למטבח – ברז נשלף וברז נתלה שאינו נשלף. לשני הסוגים יש עיצובים שונים וחומרים שונים מהם הם מורכבים ועל כן כדאי לעשות את הבחירה לא רק על בסיס שיקולים ויזואלים.

ברז מטבח נשלף – היתרון הברור בברז נשלף היא הניידות שלו. ניתן להשתמש בו למילוי מים במכלים גדולים מדי לכיור ללא מאמץ, מילוי הקומקום ללא הזזתו ואפילו לשטיפת המטבח. החיסרון טמון בבלאי ובבעיות פוטנציאליות עם חלקים מהם הוא מורכב. כאשר חלק ולו הקטן ביותר בברז נשלף נתקע או נקרע פעמים רבות – יש להחליף את כל הקונסטרוקציה הפנימית. כמו כן בחיבור בין הקונסטרוקציה הפנימית לחיצונית לעיתים נוצרת חלודה והוצאת הברז הופכת למשימה קשה עד בלתי אפשרית.

ברז מטבח

ברז נתלה – הברז הנתלה פעמים רבות אסתטי יותר משנשלף וניתן למצוא בשוק עיצובים מיוחדים ומרשימים יותר של ברזים מסוג זה. יתרון נוסף הוא הבלאי הנמוך של ברזים אלא והפשטות בהרכבה אשר מבטיחה כי יש מעט מאוד חלקים שיכולים להתקלקל. חסרונו הבולט הוא בחוסר הניידות שלו – ניתן לסובב את הברז ימינה ושמאלה אולם לא לשלוף אותו ועל כן הוא מוקבל לחלל הכיור והחלל המיידי מסביבו בלבד.

הכנה לגאג'טים

תוספות מסביב – רבים מאיתנו "מקשטים" מסביב לכיור. יש מי שבוחר בהתקנת פח אשפה ישירות מתחת לכיור ויש מי שבוחר למקם לצידו את מדיח הכלים. בבחירת המכשירים והכיור כדאי לדעת את גודל המוצרים בכדי לדעת כיצד ניתן לשלב אותם בצורה בטובה והנוחה ביותר – כל אחד במקומו וללא השקה קרובה מדי בניהם.

תוספות מובנות – גורס ומסנן מים, בין אם בעזרת ברז נוסף או מכשיר סינון מים הם מכשירים הקשורים ישירות לכיור. התקנתם דורשת איש מקצוע שיודע לחבר נכון בין המוצרים השונים ולהרכיב מערכת פועלת אחת מהם.

ברז למטבח של חברת myubi

עלויות ברזים למטבח

כיורים יכולים לנוע בעלויות בצורה דרסטית, החל מכיור פשוט מ – 400 שקל ועד לכיורי חרס באלפי שקלים. העלות נעה בעיקר בהתאם לעיצוב תוך כדי התחשבות בחומר ממנו הוא עשוי כמובן. נירוסטה אל חלד זולה יותר משיש או חרס לדוגמא, לכן כיורים מעוצבים מזכוכית ואבן הם היקרים ביותר. בכל הנוגע לברזים העלות תלויה גם בעיצוב וגם בשכלול – ברזים נשלפים יקרים יותר מאלה שלא וברז מקובע זול יותר מברז נייד. כמו כן ציפוי כרום, אל חלד על הברז והידיות שלו יכול לייקר עלויות אם כי לטווח הארוך הם מאוד שימושיים שכן הם מגנים על הכיור ועוזרים לצמצום הבלאי.

אחריות

אורך האחריות משתנה בין חברות על סמך המוצר עצמו. ניתן לעיתים להוסיף מעט בתשלום בכדי להאריך את האחריות – במיוחד על כיורים יקרים. כדאי מאוד לוודא כי ישנה אחריות מספקת על שלל התרחישים שיכולים לקרות לכיור ולברזים. מוצרים אלא אינם זולים ומעטים מעוניינים להחליף אותם לעיתים קרובות.

אם אתם מחפשים ברזים איכותיים עם אחריות מלאה פנו היום לחברת Myubi המשווקת ברזים למטבח ולאמבטיה – 04-821-3113.

חברת Myubi

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here