כך תעצבו את ביתכם בסגנון מודרני וייחודי בקלות ובמהירות

0
4973
קרדיט: glassy.co.il

השאיפה לבית מעוצב וייחודי הינה שאיפה מוכרת מזה שנים רבות. הרצון ליפה, לעצב ולייחד את משכן ביתכם הוא מובן, אחרי הכל מדובר במקום הכי בטוח בחיינו. אך יחד עם זאת רוב הבניות החדשות וכן תכנוני הדירות ועיצוביהם די דומים זה לזה. לכן הכנו במיוחד בשבילכם מדריך קצר הכולל מספר טיפים לעיצוב ביתכם בקלות יחסית ובסטייל.

שיפוץ ועיצוב מחדש של פנים הבית יכול להרתיע רבים, הסיבה קשורה בפחד וחשש כי תהליך העיצוב המחודש יגבה זמן ממושך ואנרגיה, אך אין הדבר בהכרח נכון. ניתן לעצב מחדש ולשנות את פנים הבית גם מבלי להיכנס לפרויקטים של שבירת קירות, החלפת ריצוף, החלפת מטבח וכדומה. במאמר זה ניתן מספר טיפים לשינוי וחידוש פנים הבית במהירות ובקלות:

בחרו מראש את הצבעים המובילים בעיצוב הדירה טרם תתחילו במלכת העיצוב המחודש עליכם לאפיין את הצבעים המרכזיים שיובלו את סגנון העיצוב, ובמידת הצורך יש לשנות או להוסיף ריהוט ואביזרי נוי וטקסטיל. כך למשל ניתן להחליט מראש כי צבעי הבית היו שחור, לבן, אפור ובז'. במידת הצורך ניתן להחליף את חלק מהריהוט בבית או להוסיף כריות ושטיחים בצבעי אפור ובז' .

שמרו על קווים ישרים ונקיים אם הנכם מעוניינים לעצב מחדש את ביתכם בסגנון מודרני מומלץ ורצוי לשמור על קווים נקיים וישרים. כך למשל ניתן להחליף את נורות תקרה לחלל הסלון והמטבח ממנורות מיושנות, מפורזלות או בעלות סגנון עיצוב כפרי, למנורות בעלות קווים ישרים ונקיים. אלו ישנו רבות את נראות החלל.

קרדיט: glassy.co.il

 

חיפוי קירות כוח בסגנון מודרני וחדשני ניתן לעצב באופן ייחודי ומרשים את חלל הסלון באמצעות חיפוי קיר מרכזי אחד בחלל (בשפה המקצועית נקרא קיר זה קיר כוח) כאשר מדובר בסגנון מודרני תעשייתי וחדשני מומלץ לבצע חיפוי קיר זכוכית בהדפסים מודרניים ומיוחדים כגון לוחות בטון, צורות גאומטריות, לבנים ועוד. העובדה שזכוכית יוצרת מראה מבריק תורמת גם להגדלת מראה החלל וליוקרתיות שלו.

החליפו את חיפוי קירות המטבח ניתן לשנות לעצב מחדש את המטבח גם מבלי להחליף את ארונות המטבח. כף ניתן לבצע חיפוי זכוכית למטבח בסגנון מודרני או בצבעים אשר תואמים את צבעי הבית שהוגדרו. ניתן לבצע חיפוי קיר זכוכית בצבע חלק ואחיד, או בהדפסים מודרניים ותעשייתיים.

שדרוג חלל הבית בקלות

חברת גלאסי הינה חברה מקצועית בעלת ניסיון רב שנים אשר מבצעת מגוון שדרוגים לחלל הבית באמצעות ייצור והתקנת זכוכית מודפסת למטבח, ולקירות הבית. לפרטים ומידע נוסף ניתן ליצור קשר במספר 054-6866282.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here