מתנות שוות למטבח שלכם

0
2281
מתנות שוות למטבח שלכם

חנוכת בית היא אירוע משמח ביותר אולם לא חייבים לעשות חנוכת בית בשביל לקבל מתנות כיפיות לבית. הרבה פעמים מספיק שיהיה שיפוץ או שינוי של חדר אחד בשביל לקבל מתנות שוות. כאשר עושים שינוי במטבח, מסיבה זאת או אחרת, זאת תמיד סיבה למסיבה שהרי המטבח הוא מקור האוכל ואוכל הוא מקור כל חגיגה. בגלל שתמיד עדיף שלא לבוא בידיים ריקות להלן מספר הצעות למתנות הקשורות במיוחד למטבח.

  • מתנות שימושיות – יש הרבה מאוד דברים שצריך לרכוש בשביל למלא מטבח חדש. חברים טובים ומשפחה יכולים לשאול את בעלי השמחה מה בדיוק הם צריכים, בסגנון אמריקאי של רשימת קניות מחנות ספציפית, אבל אפשר גם ללכת על מתנות שימושיות שמתאימות לכולם. כך לדוגמא – כולם צריכים כוסות בכלל וכוסות לשתייה חמה או יין בפרט אולם בשביל שלא לשבור סטים כדאי ללכת על דברים שיש פחות סיכוי למצוא כגון כוסות לאספרסו או לשוטים. אפשר אף להתאים במיוחד את אופי המתנה לאופי בעלי השמחה ואופי המטבח החדש – חובבי וינטג' ישמחו לקבל סט צלחות מחנות עתיקות. אפשר אף ללכת צעד קדימה ולבדוק באיזה סגנון בדיוק מעוצב המטבח ולהתאים לזה את הסט. כך לדוגמא: המתנה המושלמת למטבח שמעוצב בסגנון מטבחים לעקרות בית של שנות ה-20 עם סט צלחות בהירות עם איורים מתאימים לתקופה.
  • מוצרי חשמל – המתנה הטובה ביותר למטבח היא מוצרי חשמל. כאשר קונים מטבח חדש או אפילו כאשר משפצים מטבח ישן, אחת ההוצאות הגדולות ביותר היא מוצרי החשמל ולכן הם מתנה מבורכת. אם אתם ממש קרובים לבעלי השמחה אתם יכולים להשקיע כלכלית, לשאול אותם מה הם צריכים ופשוט לקנות. לא מדובר בהכרח בגאדג'טים חדשים אלא במוצרי חשמל שימושיים: מיקסר טוב או בלנדר מאסיבי משדרגים כל מטבח.
  • אולם, שימושיות היא לא חובה ומי שרוצה לקנות מתנה חשמלית בהפתעה ולהשקיע קצת יכול ללכת על מכשירי חשמל מפנקים – מיקסרים מיוחדים לעוגות, שייקרים חשמליים ועוד. הימור בטוח תמיד הוא מכונת קפה – זהו טרנד מאוד חם (תרתי משמע  ) ולכן יש כיום מכונות קפה שמתאימות לכל טעם אפילו למי שאוהב תה.
  • מתנות כיפיות – תמיד כיף לקבל מתנה מיוחדת, משהו שלא היית חושב עליו בעצמך אבל היית שמח מאוד לקבל. מתנות מסוג זה לא חייבות להיות בתקציב מטורף. יש לא מעט חנויות בישול ואפייה שמציעות מתנות יצירתיות ביותר למטבח ולכן אתם צריכים רק למצוא את החנות הנכונה. מי שרוצה להשקיע בקטנה יכול לקנות תבניות בישול צבעוניות, מגשי קרח בשלל צורות או סינר. מי שמוכן להשקיע קצת יותר יכול למצוא מגשים מעוצבים לקאפקייקס, כלי אפייה ובישול ייחודיים וכדומה.
  • גאדג'טים – יש היום שלל גאדג'טים מדהימים למטבח שמוצעים היום בשוק ומתאימים לכל כיס – תתפלאו לגלות שהיום יש מעט מאוד דברים שבאמת צריך לעשות במטבח: יש מכונות שחותכות ירקות לסלט, סכינים חשמליות לכל סוגי האוכל ואפילו כפית ערבוב חשמלית. את כל המתנות המגניבות הללו אפשר למצוא בחנויות חשמל גדולות בארץ אבל מי שרוצה ממש להשקיע יכול לעשות הזמנה מחו"ל דרך e-bay או דרך חנויות ייעודיות.
  • מתנות אכילות – מתנה קנויה לא תמיד צריכה להיות מתנה לטווח הארוך. כולנו אוהבים אוכל ולכן לקבל אוכל זה תמיד כיף. הטרנד החם ביותר בתחום זה הוא הקאפקייקס – יש הרבה מאוד חנויות (בעיקר בתל אביב) שמציעות קאפקייקס למכירה אולם מי שרוצה להשקיע באמת יכול להכין קאפקייקס בעצמו. המקום הטוב ביותר למתכוני קאפקייקס הוא הרשת בכלל ובלוגים בפרט (יש בלוגים שלמים במתמחים במיוחד בטרנד זה).

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here