איך לרכוש מטבח בחכמה?

0
8575
איך לרכוש מטבח בחכמה?
קרדיט pixabay

איך להימנע מטעויות עיצוביות, להשיג מטבח שתוכלו לבשל בו בקלות, לתחזק אותו ביעילות ולהשיג אותו במחיר מצוין? אחרי שתכננתי ועיצבתי מאות מטבחים אני שמחה לחלוק אתכם מניסיוני ולתת לכם טיפים שיחסכו לכם הרבה עוגמת נפש.

איך מתחילים לתכנן מטבח?

מתחילים בבירור עצמי – מה בדיוק אתם רוצים, דמיינו את המטבח החדש. עשו רשימה של כל הדברים שחשוב לכם שיהיו / לא יהיו במטבח שלכם. מצאו תמונה אחת או שתיים של מטבחים מעוצבים שאתם ממש אוהבים, מטבחים שמשקפים את הסגנון העיצובי האהוב עליכם. בדקו מהו התקציב אותו תוכלו להשקיע במטבח החדש. למרות שלרוב האנשים בשלב הזה אין עדיין מושג מה המחיר של  ארונות מטבח, שיש ומוצרי חשמל, אני מזהירה אתכם לא להיכנס לתהליך ללא תקציב. זאת טעות נפוצה שגוררת הרבה עוגמת נפש. עשו בדק בית כמה יש ביכולתכם להשקיע. עם התקציב שהגדרתם נצטרך להשיג את המקסימום.

אחד הנושאים שכדאי לתת עליו את הדעת בשלב זה הוא בחירת המקרר. אני מודעת לעובדה שזה נשמע תמוה שצריך לבחור מקרר עוד לפני שהחלטנו על המבנה או הצבע של ארונות המטבח. אבל ככה זה בעיצוב מטבחים – למידות המקרר יש השפעה מכריעה על התכנון. בדקו עד כמה קריטי לכם שהמקרר יהיה אינטגראלי (מקרר שנראה כמו ארון ו"נבלע" באלגנטיות בקיר הגבוהים של המטבח), או לפחות שלא יבלוט מאוד מחוץ לקו הארונות. בררו מהו נפח הקירור וההקפאה שבאמת דרושים לכם ולא פחות חשוב – כמה כסף תוכלו להשקיע במפלצת הזו ששומרת לנו על טריות האוכל.

אחרי שאתם יודעים מה אתם רוצים חפשו מעצבת פנים מומחית לעיצוב מטבחים והיא תוכל לעזור לכם בתהליך תכנון מטבח שמתאים עבורכם.

למה כדאי להיעזר במעצבת מטבחים?

עיצוב מטבחים זה לא פיזיקה גרעינית, עם קצת הגיון בריא, השקעה של זמן ומחשבה, מידע בחסות גוגל ועצות מחברה שלמדה עיצוב אפשר לתכנן לעצמכם מטבח לא רע. לא ככה? הרבה אנשים חושבים שאפשר פשוט לקבוע פגישה או שתיים עם מעצבת מטבחים של חברת מטבחים או נגריה גדולה והמשימה הושלמה.

האמת היא שהרבה אנשים משקיעים המון זמן ואנרגיה ומתאכזבים מהתהליך. והאמת הכואבת היא שמרבית האנשים לא מרוצים מהמטבחים החדשים שלהם. זה לא עובד מהרבה סיבות: כמו כל נושא גם בעיצוב מטבחים דרושות שנים של ניסיון כדי להגיע למקצועיות הממקסמת את התוצאה. המידע באינטרנט, עליו אנשים מתבססים הוא חלקי והרבה פעמים מטעה.  למעצבים בחברות המטבחים / הנגריות הגדולות אין את הזמן הרב שנדרש / המקצועיות הדרושה לשם התייחסות כוללת לחלל הציבורי (מטבח סלון פינת אוכל) ובחינת האלטרנטיבות למטבחים שונים בחלל העומד לרשותכם, ומעבר לזה תפקידם למכור והם אינם יכולים לעשות תהליך ייעוצי מקיף ולספק לכם תוכניות והדמיות הנדרשות לשם ביצוע ההחלטות איך המטבח יראה.

איך מנהלים משא ומתן יעיל וחוסכים כסף?

הדרך הכי יעילה להשגת מחיר מצויין למטבח החדש שלכם, מבלי להתפשר על איכות היא לבצע מכרז ספקים. כשאתם מצוידים בתוכנית נגרות מפורטת ומפרט טכני יש ביכולתכם לפנות לחברות מטבחים ונגרים ולקבל הצעות מחיר המתייחסות לאותו המטבח בדיוק. רק כך תוכלו להשוות באמת בין ההצעות שתקבלו. הספקים, באופן טבעי יתנו לכם את המחיר הכי טוב שביכולתם להציע, כיוון שאין להם דרך אחרת למשוך אתכם. זו שיטה שמוכיחה את עצמה עבור לקוחותיי פעם אחר פעם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here