בחירת בר מים למטבח

0
4162
בחירת בר מים למטבח
קרדיט: טופ מיניבר

בעשר השנים האחרונות חל מהפך בכל מה שקשור לצריכת המים הביתית. אלפי משפחות החליטו לעשות שינוי ולרכוש מיני בר למטבח(בר מים) לביתם שיסייע להם להתגבר על כמות הבקבוקים המינרלים בביתם, להנות מצריכת מים איכותיים וטריים לאורך כל השנה, לחסוך במקום ובעיקר להוזיל עלויות. אחת השאלות אשר עולות כחלק בלתי נפרד מתהליך הקניה היא איזה מיני בר לרכוש. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם.

בחירה לפי גודל המתקן

היום יש קשת רחבה של מתקני מים  ביניהם מיני בר תמי 4, מיני בר אושיין, מיני בר לשומרי שבת, מיני בר נוגה ועוד. לחלק מהמותגים יש גם וורסיות מוגדלות. לכן, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם מתקדמים הלאה הוא מה גודל המיני בר שמתאים לכם ולמטבח עצמו.

בהקשר זה שווה להבין איפה אתם רוצים שהמתקן ימוקם, על השיש או על הרצפה?. וודאו שגודל המיניבר מתאים לגודל משטח האחסון ורק אז תוכלו להתחיל להתלבט מבין האופציות הקיימות.

טכנולוגיית המתקן

בעוד קיימים מתקני מיני בר פשוטים וקלים לתפעול עם 3-4 אפשרויות ולא יותר מדי מתוחכמים, יש מתקנים מתקדמים מבחינה טכנולוגיה שמאפשרים לכוון את הטמפרטורה המדויקת של המים, לקבוע איזו כמות מים תזרום בכל לחיצה ועוד כל מיני אפשרויות.

תקציב ועלויות אחזקה

המחיר של מתקן מיני בר פשוט מע בין 500-1,000 שקלים בעוד המתקנים המתקדמים יותר עולים בממוצע בין 1,200-2,000 שקלים. הגדירו תקציב וכך יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט איזה מתקן מיני בר מתאים לכם. כמובן שיש לקחת בחשבון את עלויות האחזקה(החלפת מסננים כל תקופה), הזמנת טכנאי לתיקון ברי מים ועלויות החלקים – ישנם מתקנים שהחלקי חילוף שלהם יקרים.

עיצוב המתקן מים

היום יש קשת רחבה של עיצובים, צבעים אשר באים לידי ביטוי גם בחומרים שמהם המתקן מיוצר. יש מתקנים שמיוצרים מפלסטיק, יש כאלה עשויים נירוסטה למניעת היצטברות חלודה. בכל מקרה, שווה לשים לב שהמתקן מתאים מבחינה עיצובית לסגנון שלכם.

תקנים ואחריות

אמנם מיקמנו את שני הקריטריונים הללו בתחתית העמוד, אבל הם אולי החשובים ביותר. שימו לב שאתם רוכשים מתקן שמחזיק בתו תקן, עדיף בינלאומי וכי הרכישה כוללת אחריות הן על ההתקנה עצמה והן על החלקים.

כעת, לאחר שעברתם על כל הקריטריונים, אתם מוכנים לבחור את המיני בר הביתי שלכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here