החמימות הטבעית של המטבח עוברת גם בצבע

0
58
קרדיט - Pixabay

מטבח ביתי, כחדר חמים ומשפחתי, יכול לשקף זאת גם על ידי צבעים חמים ונעימים לעין שלא מעייפים אף אחד. אנשים שאוהבים מטבחים בהירים ומאירי עיניים אוהבים בדרך כלל גם חומרים חמים כמו עץ טבעי שמשקפים את החום הטבעי הזה גם בעיצובים מהוקצעים ומלוטשים. אפשר בהחלט לעצב מטבח בהיר מאוד למי שאוהב לראות את האור הזה ולא רק כדי להתאים את הצבע למחלל קטן שצבע בהיר כזה יגדיל אותו קצת יותר, לפחות מבחינת האשליה. עיצוב מטבח שמנת מודרני, בקווים חמים ונעימים, הוא מטבח שאפשר לשלב בו גם אלמנטים נוספים שלקוחים מהעיצוב הקלאסי והרומנטי גם כאשר הוא מיועד להיות מאוד עכשווי. הצבע השמנתי הרך פשוט מאפשר להכניס המון רכות גם בטקסטילים וגם בעץ בהיר וטבעי שנותן תחשוה חמימה ומשפחתית לכל אחד. חברת "לה בוטיקה מטבחים ועוד" מעצבת מטבחים ייחודיים שמותאמים באופן אישי לכל לקוח על פי טעמו וההזמנה שלו ומאפשרת לכולם לקבל את מטבח חלומותיהם בצבעים ומיוצרים מחומרים איכותיים.

לבן על לבן זה דווקא נקי

גם אם הזהירו אתכם שלבן זה לא צבע למטבח בגלל עבודת התחזוקה הרבה, אפשר היום לומר בוודאות שלבן ניצח בגדול ויש היום הרבה מאוד מטבחים על טהרת הלבן, וקל מאוד לתחזק אותם דווקא. אפשר לתכנן בקלות גם מטבח לבן כפרי ורומנטי בעזרת נגרים מומחים שיודעים בדיוק כיצד לעצב זאת, כך שהלבן ייראה הכי טוב ולא משעמם כלל. חשוב לזכור שמטבח כזה באמת רצוי שיהיה נקי מבחינת קווים ולא עמוס מדי, משום שהלבן האציל והאלגנטי שולט ואין צורך להסוות אותו במוטיבים צבעוניים רבים מדי שמשבשים את האיפוק שלו. זהו מטבח יפהפה ופונקציונלי שכל אחד יכול להרגיש בו נוח ונעים מאוד.

המטבח האידילי הוא זה שאתם מתכננים

מי שרוצה לבנות מטבח שמתאים לו והוא מעוצב לפי טעמו יכול לעשות זאת עם אנשי מקצוע שמעצבים ומתכננים את המטבח יחד אתו. אפשר להיעזר בהם כדי למצוא את התכנון הפונקציונלי הנכון יותר מבלי להיסחף יותר מדי להוסיף עומס וגודש פריטים. רצוי גם לעשות את זה עם נגרים מומחים שיודעים היטב את העבודה והם מנוסים מאוד בבניית מטבחים לפי התאמה אישית ולפי העדפות של משפחות שלא מתפשרות על איכות של נגרות. חברת "לה בוטיקה מטבחים ועוד" הוקמה על ידי נגרים אמנים כדי להציע מטבחים בנגרות בוטיק למי שאוהב איכות ועיצוב מעניין ומלא השראה גם במטבח ולא רק בשאר הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here