שלא תצאו פיתה: זה מה שחשוב לשים לב אליו בבחירת תנור

0
320
צילום: סטודיו קופרבוש

על איזה תכנית כדי שתבשלו את הזרוע לארוחת החג, איזה תנור מתאים לכם אם אתם קרניבורים או דווקא אוהבי פיצה ומה לגבי תנורי בריאות, ובכלל מה חשוב שתשימו לב בבחירת תנור -כדי שהמנות החג יצאו לכן מוצלחות?
עם שפע של אפשרויות זמינות, בחירת התנור הנכון יכולה להיות מאתגרת. כיצד ניתן לנווט דרך שלל האפשרויות והשיקולים, ולהבטיח שתבחרו לא תנור שתואם את השאיפות הקולינריות שלכם? לקראת הפסח הנה מה שאתם חייבים לשים לב אליו בבחירת התנור

הכי פשוט, הכי חשוב – התאמה לצרכים שלכם!

בשורה התחתונה התנור שתבחרו צריך לתת מענה לסגנון הבישול ולצרכים שלכם. בין אם אתם בשלנים שאפתנים, חובבי פיצה או סטייקים עשויים היטב, תנורי הדור החדש מציעים פונקציות מיוחדות פונקציות פיצה ייעודיות ליצירת הקראסט המושלם, תנורי סטייקים המגיעים ל-700 מעלות, כמו גם אפשרויות בישול בריאות יותר כמו טיגון באוויר חם או אידוי. דגמים מסוימים אף מציעים את הנוחות של שילוב יכולות טיגון אוויר ואפיית פיצה, ומאפשרים איחוד מוצרים שחוסך מקום במטבח.

חווית המשתמש
סוג חדש שמתאים במיוחד עבור הבשלן החובב המתחיל ,אלו דגמים ש"מלווים את הבשלן". הם מאפשרים לבחור מתוך מסד נתונים שלל פונקציות שף ותוכניות בישול אוטומטיות. המשתמש בוחר את התוכנית המותאמת למנה (דגים, ירקות, בשר, עוגה וכו'), מזין את משקל המנה ורמת העשייה הרצויה, והתנור מכוון אוטומטית את הטמפרטורה הנדרשת ומתזמן את כניסת המנה והוצאתה עם התראות בכל שלב.

קחו בחשבון לאחר הבישול חייבים לנקות – קבלו החלטה האם לרכוש תנור עם ניקוי פירוליטי או תנור שמתנקה בעזרת מים (אדים חמים), אולי לשלב את שניהם יחד. חלק מן התנורים החדשים משולבים בממירים קטליטיים המאפשרים ניקוי יעיל.

כמו כן, חשוב לוודא שפירוק חלקי הפנים של התנור יהיה קל בכדי לנקותם ביסודיות. בנוסף שקלו כמה תבניות תעדיפו 1\2\3? וקחו בחשבון גם מסילה טלסקופית שיכולה להקל על הוספת מצרכים בזמן תהליך הבישו.

כמה תשלמו על החשמל
חפשו דגמים עם דירוג אנרגיה גבוה המבטיחים צריכת חשמל נמוכה יותר מבלי לפגוע בביצועים. זה לא רק מועיל לסביבה, אלא גם מתורגם בסופו של חודש לחיסכון מהותי בחשבון החשמל שלכם.

נראות והתאמה למטבח
ההחלטה בין תנור עומד או תנור בנוי תלויה בעיצוב המטבח וההעדפות האישיות שלכם. דגמי "פרי סטנדינג" מציעים גמישות וקלות התקנה, בעוד התנורים הבנויים מספקים מראה מסוגנן יותר המשתלב בקו העיצובי הכולל וכזה היכול לחסוך שטח יקר במטבח. שקלו בכובד ראש את תהליך ההתקנה ובחנו האם תזדקקו לסיוע מקצועי כדי להבטיח שהתנור שלכם מתאים באופן מושלם לתשתית המטבח שלכם ולתהליך העבודה בו.

עיצובו של התנור חייב להשלים את הקו העיצובי של המטבח של המטבח. תנורים מודרניים מגיעים במגוון גימורים, מפלדת אל חלד קלאסית ועד שחור חלק ואפילו גרפיט. שקלו את עיצוב הידית, פריסת לוח הבקרה וכו'.

שירות ואחריות לאחר המכירה
שירות אמין, שמעניק אחריות גם לאחר המכירה יכול לעשות את כל ההבדל בתוחלת החיים של התנור שלכם. בחרו במותגים בעלי מוניטין של שירות לקוחות איכותי ותקופות אחריות ארוכות. כך תבטיחו שכל בעיה שתתקלו בה תטופל באופן מידי.

קרדיט: סטודיו טקה
צילום: סטודיו קופרבוש

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here