כוננית מדפים נמוכה

0
97
כוננית מדפים נמוכה
קרדיט:קנבה

בעיצוב משרד אנחנו כל הזמן משחקים על הקו הדק בין מה שאנחנו רוצים לחשוף ומה שאנחנו מעדיפים להסתיר. לצורך העניין, מסמכים וניירת, נרצה להסתיר מהלקוחות, אבל ספרים ופרטי נוי אחרים, נרצה להשאיר גלויים לעין. גם משום שיש חפצים ופריטים בהם אנחנו משתמשים דרך קבע וגם, משום שכאשר אנחנו מציגים לראווה ספרים לדוגמא, הרושם המתקבל הוא שאנחנו אנשי מקצוע היודעים בדיוק מה אנחנו עושים. כוננית מדפים נמוכה יכולה לתת לנו מענה במקומות שונים בחלל בהתאם לצרכים של בית העסק. במאמר הבא נבין איפה זו יכולה להשלים את החסר.

מתי נבחר כוננית מדפים נמוכה

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה כי כוננית מדפים נמוכה היא פריט נמוך כמובן, אשר יכולה להיות ארוכה או קצרה, בהתאם לצרכים של הלקוח והמשרד. היכן נניח את הכוננית? אלו רק חלק מהאפשרויות.

  1. כוננית מדפים נמוכה בחדר ההמתנה: אפשר להניח בה עלונים וספרים לשימושם של הלקוחות, בזמן בו הם ממתינים לקבל שירות. אם אנחנו מדברים על קליניקה בה האוריינטציה היא לקהל הכולל ילדים, אפשר להניח באותה כוננית מדפים נמוכה משחקים וכן הלאה.
  2. כוננית מדפים נמוכה יכולה לשרת אותנו במטבחון: העובדים שלנו צריכים לאכול וכך גם אנחנו. כוננית מדפים נמוכה, בשל מיקומה, יכולה לאחסן את כל אותם פריטים אשר אנחנו לא מעוניינים לחשוף לעיני כל. החל מכלים לשימוש אישי ועד לציוד נוסף.
  3. כוננית מדפים נמוכה יכולה להעשיר את העיצוב במשרד: ספרים כאמור, משדרים ידע, חכמה עתיקה ועוד. אם אתם מחפשים איך להוסיף אלמנט עיצובי למשרד הנדמה לעיתים מעט ריק, כוננית מדפים נמוכה יכולה להיות פתרון מצויין. על הכוננית אפשר להניח עציצים אשר יוסיפו קצת ירוק ופריטי נוי נוספים.

אל תתפשרו על איכות

אתם לא מעצבים את המשרד כל יום. בסוף, כאמור, אנחנו מדברים על כרטיס הביקור שלכם. לכן, לא היינו ממליצים לכם לוותר על שירות מקצועי ועל ריהוט מדויק עבורכם. חברת 'קיובק דיזיין' תעשה הכל כדי לספק לכם מענה מקצועי ומדויק לצרכים שלכם. לפרטים נוספים, אנחנו כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here