המטבח – הלב החם של הבית

0
2945
קרדיט PIXABAY

המטבח הוא ללא ספק הלב של הבית. הוא המקום הכי חם תרתי משמע. שם מתבשל האוכל, שם אוכלים את האוכל, שם נפגשים עם בני המשפחה ושם גם נצרבים הזיכרונות ונוצרת הנוסטלגיה בקרב בני הבית ובעיקר הילדים הקטנים.

לא לחינם ניכרת ההשקעה בכל מה שקשור לעיצוב ש המטבח הביתי. אנשים הבינו שזה החלל אשר בו נדרשת ההשקעה הכי גדולה כדי ליהנות בסופו של דבר ממקום שאכן יצדיק את המקום החשוב שלו בבית.

אז איך תעצבו את המטבח שלכם?

בגלל שמדובר בדבר כל כך מהותי וכל כך חשוב, יש לתת את הדעת על העיצוב הכללי של המטבח תוך שימת דגש על כל פרט ופרט המרכיב את המטבח ואת העיצוב שלו.

המטבח כחלל אמור להיות מקום מרווח, מזמין ונעים. במיוחד היום כאשר מקובל להפוך את המטבח כיחידה אחת יחד עם הסלון הרי שהמציאות הזו בהחלט מחייבת אותנו ליצור את המרחב הזה שיתאים לעיצוב הכללי שיש גם בסלון. זה מה שיוצר בסופו של דבר את המראה המרווח והמזמין. מעבר לתכנון של החלל עצמו חשוב לשים דגש על כל שאר האלמנטים כפי שנפרט להלן.

תאורה 

התאורה במטבח היא אולי לא הפריט הכי שימושי במטבח. אך מעניין לגלות עד כמה התאורה היא בעלת משמעות בכל מה שקשור לעיצוב של המטבח ולכל התחושה שתיווצר במטבח. כי בכוחה של התאורה להבליט פינות שאנחנו רוצים להבליט, לתת דגש על אלמנטים שונים שיש לנו במטבח, להאיר היטב את פינות העבודה ובכלל ליצרו את האווירה הרצויה בעזרת הצבע של האור שייבחר למקום.

הרהיטים ומוצרי החשמל במטבח

המטבח בבית הוא החלל שיש בו הכי הרבה רהיטים וגם הכי הרבה מוצרי חשמל יותר מכל מקום אחר בכל הבית. כי במטבח יש לנו ארונות ויש לנו שולחן וכיסאות. יש מורי חשמל גדולים כמו מקרר, תנור אפייה, מדיח כלים, מיקרוגל, קומקום חשמלי, קולט אדים, כיריים וכן הלאה. כל אלו אמורים להיבחר בצורה מושכלת וחכמה על מנת שהם יחד ייצרו את העיצוב הכי מוקפד והכי מותאם לכל מה שאתם רוצים שיהיה במטבח.

הברזים, הכיורים והשיש במטבח

הברז במטבח הוא גם כן אחד האלמנטים הבולטים ביותר במטבח. יש סוגים שונים של ברזים שמשתנים הן מבחינת אופי השימוש בהם והן מבחינת המראה החיצוני שלהם. יש את הכיור במטבח ויש את משטחי השיש כל אלמנט בפני עצמו אמור לתת לכם את המענה הרצוי על פי העיצוב שאתם רוצים ליצור ואליו אתם שואפים להגיע.

חשוב לזכור. עיצוב מטבח זה לא סיפור קטן. לשם כך חשוב שתפנו ותיעזרו באיש מקצוע מהתחום הזה של עיצוב פנים כדי שכל שלב ייעשה בצורה הכי מקצועית. החל מהשלב של קידוחי בטון ועד להתקנת גופי התאורה האחרונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here