מגשי סושי לאירועים

0
101
מגשי סושי לאירועים
קרדיט: נויה פוד

נמאס לכם להציג את אותו האוכל בכל מפגש ואירוע? האם תרצו להגיש משהו קליל, טעים וייחודי באירוע הבא שלכם? הגישו סושי לאורחים שלכם בהפתעה! מגשי סושי לאירועים הם לא רק מנה מתוחכמת ואופנתית, אלא שהם גם בריאים יותר ולא יגרמו לאורחים שלכם להרגיש כבדות לאחר הארוחה. האפשרות הטובה ביותר עבורכם להזמין סושי היא חברת נויה פוד, אשר ידאגו לכם להכל, החל מדרכי הגשת הסושי ועד להרכבת רולים מיוחדים בטעמם שיפתיעו אתכם ואת האורחים שלכם.

למה בכל מסיבה או אירוע צריך להגיש מגשי סושי?

סושי עשוי להיראות כבחירה לא מתאימה לאירוע שלכם אם תמיד בחרתם להגיש קייטרינג קבוע למפגשים שלכם. אולי אתם תוהים לגבי שאלות מהותיות כמו האם כולם אוהבים פירות ים, או אולי משהו אלרגי לאצות.  אבל למען ההגינות, יש מבחר כל כך גדול של מגשי סושי לאירועים שבטוח כל אחד מהאורחים שלכן ימצא משהו שימצא חן בעיניהם. ניתן להרכיב סושי צמחוני, טבעוני, סושי עם פירות ים או רק דגים, נעים או מטוגנים ועוד ועוד. סושי הוא בחירה לא שגרתית שבטוח תדהים את האורחים שלכם בגלל הטעם המעולה, האופי הבריא והיתרונות התזונתיים שלו.

הרבה מרכיבים טריים נכנסים לסושי

מעטות מהמנות טריות כמו סושי כשזה מגיע לחברה המגישה מגשי סושי לאירועים. רוב העסקים מספקים מאכלים מוכנים מראש באריזה או מאכלים שהוקפאו במשך שבועות והופשרו רגע לפני האירוע שלכם. עם זאת, בכל הנוגע לסושי מדובר על חומרי הגלם הטריים ואיכותיים ביותר, מהם מכינים רולים טריים במקום, ממש בזמן האירוע שלכם.

המרכיבים של סושי מתכלים מהר מאוד. המרכיבים העיקריים של סושי, כמו מלפפונים, אבוקדו, גזר ואצות, מדגישים את ההכרח בשימוש בחומרים טריים מכיוון שהסושי נעשה בדרך כלל באמצעות מרכיבים טריים. כשחותכים את האבוקדו, הוא מתקלקל במהירות, וכשפורסים מלפפונים, הם מתייבשים ובסופו של דבר מתכווצים. לא ניתן להקפיא ירקות ולאחר מכן להפשיר במועד מאוחר יותר, לכן כל מרכיב לא טרי ניתן ישר לראות. בנוסף להיותו טעים, סושי הוא בחירה בריאה.

מגשי סושי לאירועים מספקים אינספור הזדמנויות

סושי הוא אופציה מצוינת למפגשים שבהם אפשר לצפות לצמחונים וטבעונים. עם כל כך הרבה אפשרויות לרולים של סושי, קל מתמיד לעצב תפריט שיתאים למגוון רחב של צרכים וטעמים תזונתיים. למרות שיש כאלה שבאמת לא אוהבים סושי על כל צורותיו, מדובר באנשים מעט מאוד. מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של סושי, ניתן להתאים רול עבור כל אורח באירוע שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here