מדפי אחסון למטבחים גדולים

0
4827
מדפי אחסון למטבחים גדולים

אפילו מטבח קטן, צנוע בגודלו, זקוק לשטחי אחסון טובים. מטבחים גדולים, זקוקים אם כן, לשטחי אחסון גדולים יותר, שיאפשרו למקם את כל מה שצריך, בנוחות יתרה. לצד ארונות איכותיים, כדאי להשתמש גם בפתרונות נוספים. מדפי אחסון הם דוגמא טובה לכך. שלל הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות סדר, אחת ולתמיד במטבח.

מדפים פתוחים לבשלנים מהירים ומטבחים יפים

אם פעם את הכל היה נהוג לשמור במטבח, בארונות סגורים, כיום אפשר גם אחרת. מדפים פתוחים, ללא דלתות או סגירה, מאפשרים להציג לראווה במטבח גדול אסתטיקה בלתי מתפשרת. צנצנות התבלינים הצבעוניות, למשל, יוצרות חגיגה של ממש לעיניים. בנוסף, העובדה שמכניסים למטבח מדפים במקום או לצד הארונות הרגילים, משפרת מאוד את העבודה הזריזה. זה נכון אגב, גם למטבחים תעשייתיים. המדפים שקל להגיש אליהם את היד ולשלוף מיד את מה שרוצים חוסכים המון זמן. קל לראות בדיוק כל מה שצריך, מול העיניים. לא צריך לפתוח דלתות, לפשפש, לעלות על סולם או שרפרף בשביל לראות כל פינה שבתוך הארון.

מה ניתן למקם על מדפי האחסון במטבחים גדולים

על מדפי האחסון במטבחים הגדולים תוכלו לאחסן כמעט כל דבר שתרצו. השיקול הוא בעיקרו אסתטי. מומלץ למקם על המדפים למשל את הסירים הייצוגיים והנוצצים. אם יש כלים ישנם שחבל לזרוק, עדיף למקם בתוך מדפי ארונות סגורים. על המדפים ניתן לשים כלים שבתוכם חומרי גלם יבשים. ניתן לשמור פירות וירקות שמוספים צבעוניות יפה. גם מכשירים שונים, למשל מעבד מזון או קוצץ ירקות אפשר להניח שם ללא קושי. בקיצור, כל מה שנחוץ לכם בהישג יד, וכל מה שנראה לכם יפה.

איך תוודאו אם המדפים מתאימים למטבח שלכם

הכלל הראשון בבחירת המדפים למטבחים גדולים הינו: כושר נשיאה ועמידות. בהנחה ואתם רוצים למקם על המדפים פריטים כבדים, דאגו לכך שיהיה זה מדף עמיד וחזק, שלא יקרוס תחת הכובד. מלבד וידוא יכולת הנשיאה, בדקו גם את הפן האסתטי של המדפים. אם המטבח שלכם ייצוגי ומודרני, העדיפו את המדפים התואמים, ייצוגיים וחדשניים. יש גם סגנונות כפריים, עיצובים צבעוניים, לבנים, בגוונים מטאליים, מדף בסגנון עתיק ועוד. קחו בחשבון את השילוב בין יופי, סגנון ופרקטיות ולא תוכלו לפספס.

טיפים לשימוש נכון במדפים שלכם

בהנחה והמדפים הגדולים הינם פתוחים (לא בתוך ארון) ארגנו סידור קונספטואלי. על כל מדף או על כל אזור אחר של שטח האחסון, מקמו סוג מסוים של פריטים. אם מדובר על מידוף סגור, תוכלו לרשום על הדלת, מבפנים, מה בדיוק נמצא בתוך הארון. ניתן להשתמש במדבקה או בלוח מחיק שמוצמד לדלת. כמו כן, אל תעמיסו יותר מדי משקל על קצה המדף. השתדלו לרכז את המשקל בצורה אחידה וטובה. כמו כן, על המידוף העליון העדיפו למקום פריטים שנמצאים פחות בשימוש. קל יותר, נוח יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here