מעצבת מטבחים מומלצת – איך לעשות את הבחירה הנכונה

0
5817

 קניתם בית חדש? חושבים לשפץ את הקיים? כך תבחרו את המעצבת המושלמת עבורכם. 

מעצבת מטבחים מומלצת – כמה דברים שכדאי לדעת על תכנון ושיפוץ של מטבח חדש

שיפוץ מטבח הינו השיפוץ המשמעותי ביותר בבית מבחינת אורך זמן השיפוץ וההשקעה הכלכלית הגבוהה. המטבח הוא לב ליבו של כל בית ישראלי. המחיר להחלפת המטבח נובע מגודל המטבח, החומרים ממנו הוא עשוי, מוצרי הפרזול ושאר החומרים הנלווים. 

מטבח נקי לבן רמת השרון

שיפוץ מטבח מעגן בתוכו את המספר הגדול ביותר של בעלי המקצוע. כל אחד מהחלקים במטבח מיוצר או מותקן על ידי בעל מקצוע אחר, למשל, חלקי הנגרות של המטבח מיוצרים על ידי נגר, המשטח העליון (בדרך כלל שיש) מיוצר על ידי איש שיש, תאורה מותקנת על ידי חשמלאי מוסמך ועבודות אינסטלציה מבוצעות על ידי אינסטלטור. 

לעיתים ניתן למצוא קבלן אשר יבצע את כל העבודות הכרוכות בשיפוץ המטבח, אך גם במצב זה, את ארונות המטבח והשיש יתקינו איש השיש והנגר. 

מעצבת מטבחים מומלצת – איך בוחרים נכון? 

מעצבת מטבחים מומלצת היא אחת אשר יש לה ניסיון וידע רב בתכנון ועיצוב מטבחים. מעצבת מטבחים מומלצת היא מעצבת פנים ותיקה ובעלת קשרים בחברות המטבחים השונות. 

על מנת לבחור נכון את המעצבת של המטבח שלכם, יש לבחור במי שתתאים את המטבח לאופי שלכם. כידוע, לכל אחד מאיתנו ישנו אורח חיים שונה, המטבח הינו מרכז הבית עבור אנשים מסויימים ומקום לבישול עבור אנשים אחרים. יש להתאים את המטבח לאופן ההתנהלות בבית.

מעצבת מטבחים מומלצת – טיפים להתאמת המטבח לאופי שלכם

טיפ ראשון: התאמת סגנון המטבח לאופי שלכם ולבית כולו. המטבח הוא חלק בלתי נפרד מחלל האירוח, יש לבחור בסגנון המתאים לאופייכם, בין אם זה נקי, כפרי, מודרני, תעשייתי, אקלקטי ועוד. להלן קישור לכתבה על סגנונות העיצוב השונים. יש ליצור הרמוניה בנקודת המבט בין המטבח, הסלון וחדר האוכל. 

רמי וג'ולי

טיפ שני: התאמת המטבח לתפקוד היום יומי. כאשר מדובר באנשים אשר מבשלים המון במטבח (למשל במשפחות גדולות, או בבתים שנוהגים לארח הרבה), יש לשים דגש על משטחי עבודה נוחים, על מקומות אחסון ועל מוצרי חשמל נוחים וגדולים. לעומת זאת, כאשר מדובר באנשים אשר מבשלים פחות ומאחסנים יותר, יש לדאוג למקומות אחסון רבים ופחות משטחי עבודה. כאשר מדובר באנשים שלא מאחסנים ולא מבשלים, מומלץ להסתפק במטבח מינימליסטי שלא יצור אווירת עומס בחלל. 

מעצבת מטבחים מומלצת – הטיפ השלישי והחשוב ביותר הוא לבחור נכון את המעצבת שלכם. מומלץ לבחור במעצבת עם רקע בתכנון מטבחים ועם 10 שנות ניסיון בתחום לכל הפחות. בחרו מי שאהבתם את עבודותיה, את מי שהיה לכם חיבור אישי טוב עימה בשיחת ההיכרות ושאתם מרגישים שתוכל להביא את הטעם שלכם לידי ביטוי באמצעותה. 

קישור לתמונות של מטבחים מהאתר של אורטל: http://www.ortals.co.il/kitchens-design-services

להלן קישור לכתבה שערכו באתר וואלה על אורטל סלאמה https://experts.walla.co.il/item/3369588

בקרו אותנו ב 

 https://www.facebook.com/ortalsdesign/?view_public_for=263396570456735

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here