עומדים בכל תקינת האש הנדרשת – לקיום בית עסק בישראל

0
3141
עומדים בכל תקינת האש הנדרשת – לקיום בית עסק בישראל

אחת מהחובות הנדרשות מכל בעל עסק שרוצה להקים מרכז עבודה חדש, היא העמידה בכל תקינת האש של מכבי האש. זו היא משימה שדורשת מכם לשתף פעולה עם אנשי מקצוע, כמו הצוות המקצועי של חברת "אשכול". הצוות של החברה יכול לספק לכם פתרונות נרחבים מאוד בתחום ההתגוננות מאש.

התקנת מערכות בשלבי ההקמה של העסק

מערכות גילוי אש הן באופן כללי אלמנט חיוני וחשוב בכל מרכז פעילות של קבוצות אנשים גדולות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מרכזי התקהלות ציבוריים. אתם נדרשים, כמו כל בעל עסק אחר, להציג את הכשירות של בית העסק למצבי שריפה וכשלים שונים שיכולים לפגוע בעובדים ובמבקרים. לכן, עליכם ליצור קשר מבעוד מועד עם חברה מיומנת בתחום; חברה שתוכל לענות על כל דרישות החוק ולאפשר לכם לעבוד במקום בטוח ובטיחותי.

טיפולי תחזוקה ומניעה

גם אם קיימות בבית העסק שלכם תשתיות איכותיות וחזקות לניהול אירועי קיצון בתחום האש, אתם צריכים לשמור עליהן תקינות ותקפות לאורך זמן. ולכן, מידי פעם, מומלץ לבצע טיפול עומק, שכולל גם ניקוי מנדפים או טיפול בתשתיות האוורור של המתחם. אלו הם טיפולים מאוד חשובים, אשר תועלתם באה לידי ביטוי רק בעתות חירום, שאתם רוצים מאוד לא להימצא בהן.

ניקוי קבוע למערכות האש – דרך להציל חיים

לצד כל פעולות התחזוקה והניהול האיכותי בתחום האש, עליכם להתמיד כל העת בתפעול המערכות שלכם. לא רק טיפול עומק רציני למערכות, אלא גם תחזוקה שוטפת על כלל מערכות הניקוז של המים והעשן. חלק בלתי נפרד מההליך הוא גם תהליך ניקוי ארובות שמאפשר מעבר חלק של עשן מחלל הפנים של בית העסק, ואוורור מהיר ושיטתי של כל האזור. זו היא הערובה שלכם לנטרול מהיר של כל התפרצות שריפה, אשר יאפשר לכם לשמור על חיי השוהים במקום ולהחזיר את העסק לשגרת עבודה במהירות. ולכן, אתם צרכים לפנות למומחים בתחום כיבוי האש, וליצור תוכניות עבודה מפורטות לכל שלב בפעילות העסקית שלכם.

חברת "אשכול" מתמחה במתן שירותים לטיפול בדליקות ולמניעתן, על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. אנו פועלים על בסיס כל תנאי התקינה המחמירים ביותר, כדי להפוך את בית העסק שלכם למקום בטוח ואיכותי, בו תוכלו לעבוד לאורך זמן. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות, התקשרו- 04-8224081.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here