עיצוב מטבחים מודרניים מושלמים!

0
4260

עיצוב מטבחים ותכנונם באופן נכון וחכם הוא כזה המשלב באופן מושלם בין נוחות ופונקציונאליות לבין אסתטיקה עיצובית. מעט מחשבה תכנונית יכולה להפוך כל מטבח פשוט למטבח סופר-פרימיום וכל מטבח סטנדרטי ובנאלי לחלל יוצא דופן, סוחף ומרגש…..

מטבחים מודרניים:

כבשו אותנו עם תחילת שנות האלפיים כאשר התחילו לחפש חלופות למטבחים הכפריים .

סגנון מטבחים מודרניים הוא בעל קווים נקיים ואסטטיים והסימטריה ששולטת בהן גורמת למטבח להיות נקי פשוט ובעל מראה פתוח ומאוורר לשאר הדירה. מטבחים כאלו מכילים בדרך כלל אי המצוי במרכזם, ארונות המטבח בנויים בעיקר ממגירות נשלפות אך לא רק ישנם אופציות שונות לפתיחת הארונות שנשלפות מחוץ לארונות ולגבי חלק המטבח העליון בדרך כלל נהוג להשתמש ביחידות צרות ומאורחות (קלפות) בעלות דלת זכוכית מודפסת שמלווה את הסגנון הנקי .

צבעים: אין שום קו מנחה לגבי צבע מסוים וכל לקוח יכול לבחור צבע לפי טעמו או עיצובו של חלל הבית.

בחירת הדלתות הם בדרך כלל מסוג פורמייקה או צבע אפוקסי אך בשנים האחרונות ישנה אופציה זולה יותר כגון דלתות הלמינציה.

משטחים: משטחי העבודה הם בעיקר המשטחים הסינטטים המצויים בשוק: כגון "קיסר" ו"סיליסטון ".

המטבחים המודרניים:

מאופיינים לא רק בחזות עתידנית אלא פורצת דרך גם בחומרי גלם חדשים.

המטבחים החדשים נעשים אלגנטיים ומשדרים חדשנות ופאר. ארונות המטבח מקבלים מימדים חדשים וכיום רוב המטבח הוא בחלק התחתון והחלק העליון הוא מינימלי. פתרונות האחסון אף הם מתקדמים ומאפשרים למטבח להיות מסודר יותר, כך שהמראה האלגנטי נשאר נקי מתמיד. כאשר אתם מתכננים מטבח מעצב הבית ייתן לכם הנחייה שעל פיה הוא יצור את השרטוט לפי הצרכים שלכם מבחינה ארגונומית. חברות המטבחים רצות אחרי העתיד בכך שמשלבות תכנון מוקפד ע"י אבזור מתאים שמעניק נוחות וסדר.

מטבחים לבנים

תשומת לב מיוחדת קיימת במטבחים המודרניים כאשר משלבים במטבחים אלמנטים שעוזרים לנו במטבח כגון:קולטי אדים, תוחני אשפה מטהרי מים וכו'. גישה חדשנית נוספת בתחום המטבחים היא ארונות מטבח תחתונים שאליהם מצטרף אי במרכז המטבח אם וכאשר יש חלל פתוח.

מטבחים ההזכוכית:

השתלבו לאחרונה בתחום המטבחיים המודרניים והם משדרים אווירה יוקרתית ובנויים בכדי לספק את הנוחות המרבית. למטבח זכוכית פאנל תאורה מרשים המצוי מעל משטח העבודה ואתם יכולים לשלוט בעוצמת האור הדרושה לכם. מטבחים אחרים, אף הם בעיצוב יוקרתי ואיכותי עשויים מגוף סנדויץ" והדלתות הן בעלות ציפויי פורמייקה מבריקה עם ידיות אינטגרליות.

מטבחי זכוכית

ציפויי פורמייקה מגיע בשלל בצבעוניות ססגונית שהופכת את המטבחים לאזור חי. למשל:פורמייקת "היי גלוס" הינה בעל מראה הזכוכית.

לאוהבי הצבע הלבן, קיימים מטבחים שכל פרטי הריהוט והאבזור החשמלי בהם צבועים לבן. הסגנון הוא נקי וללא ידיות והמראה המתקבל הוא יוקרתי במיוחד. מטבחים אלו מתאימים לחללים גדולים.

מרחב הוא אחד מעקרונות העיצוב המודרניים- בעולם שבו הצפיפות והדוחק שולטים, מרחב בייתי נחוץ במיוחד ויש ליצור אותו בכל דרך אפשרית.

מטבחים עתידיים:

עיצוב נקי שיוצר תחושה של ריחוף. מטבחים אלו מאופיינים במבנה שאינו שגרתי, בו האי ומשטח העבודה הם יחידה מודולארית אחת, קיים בהם שילוב של אלומיניום והרבה זכוכית ופלסטיק, הצבעוניות שקטה בגוונים בהירים, והמראה המתקבל מזכיר חלל נקי וצחור. מטבחים אלו מתאימים לבתים בהם שולט הסגנון ההייטקי התעשייתי.

מטבחים המודרניים: מאובזרים באקססוריז משלים שעד כה לא היה נהוג במטבחים כלל, כמו למשל זכוכיות מודפסות טפטים עם הדפסי ענק אשר משרים אוירה חדשה וצבעונית, בתחום התאורה הנברשות גדולות במיוחד המצויות במקום מנורות רגילות ועוד….

אפשר לומר לסיכום כי מבנה המטבחים השתנה לחלוטין, עיצובים ייחודיים שלא דומים לדברים שכבר ראינו.

כל אחד יכול לתכנן את המטבח שונה לגמרי ממה שאנו רגילים אליו, ואתם נהנים ממראה של מטבחים חדשים ויפים שלא נראו כמותם!!!

מומחיותה של סופר מטבחים – Sofer Kitchens הוא עיצוב מטבחי יוקרה מושלמים! עיצוב מטבחים המביא בחשבון את מכלול ההיבטים התכנוניים, ומבטיח תוצאה פנטסטית – מטבח מעוצב להפליא, בעל פונקציונאליות ונוחה מרבית למשתמשים ומשתלב באופן אינטגרטיבי בחלל הביתי. למידע נוסף וייעוץ מהמומחים שלנו התקשרו ל 054-742-2119.

סופר מטבחים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here