תזמינו, תהנו מהשחרור

0
276
קרדיט: Pixabay

מכירים את זה שערכתם הזמנה מקוונת לפני יומיים או שלושה, ועכשיו אתם כבולים לבית? אחת הצרות שהביא איתו העולם המבורך של רכישה מרחוק היא התנהלות המשלוחים במרבית העסקים. חברות המשלוחים לרוב מופעלות במיקור חוץ, מה שמוריד אחריות מהחברה לגבי כל מה שמתרחש עם ההזמנה של הלקוח החל מהרגע שיצאה מהמחסן, וכמה שזה מתסכל, אין לצרכן הפשוט כל פתרון לסחבת שמאפיינת את ההליך הזה מכאן ועד לרגע שהמוצר נוחת סוף סוף בפתח הבית. אבל זו הבעיה הקטנה בעניין, בעיקר כיוון שהיא מעוגנת חוקית וככל שרמת השירות והמודעות הכללית עולה להרגלי הצריכה מרחוק, האחריות אט אט מקבלת צורה הוגנת יותר עבור לקוחות, בעיקר בחברות שמכבדות את עצמן. הבעיה שכן נותרה ללא מענה, היא העובדה שחברות המשלוח לעיתים לא רחוקות מאלצים אתכם להישאר בבית בשבילם. בשובל שוק בקריות, אפשר להזמין משלוח פירות וירקות בלי להיפגש עם אף בעיה שיוצרת מדיניות המשלוחים של החברה.

איכות הולכת עם אחריות

קודם כל, האחריות של החברה ממש לא מסתכמת באיכות הפריטים שנבחרים אחד אחד במיומנות ובאכפתיות מושלמת לארגז המשלוח שלכם. שובל שוק בקריות מתהדרים בשירות הטוב ביותר בשוק, ובאחריות מלאה. מהרגע שהלקוח קיבל אישור הזמנה מהאתר לטלפון שלו, מה שאומר שההזמנה אכן נקלטה במערכת ויצאה מיידית לדרך הביתה, הלקוח יכול להוריד אחריות מעל כתפיו, כעת יש מישהו אחר שנושא אותה. הסחורה מגיעה יום יום למחסנים, טרייה ומבהיקה, משלוחי ירקות אורגניים יוצאים ממחסני חברת שובל שוק בקריות לא יותר משעות אחרי פריקת המשאיות של הבוקר, ממש בסמיכות לרגע שהזמנתם את המשלוח שלכם. כל משלוח מועמס בזהירות ובמקצועיות מלאים על המוביל, אשר ממשיך את האחריות הלאה לכל אורך הדרך.

מאחורי הדלת שלכם

בשובל לא מודיעים לכם בבוקר "אנחנו בדרך אליכם עם משלוח פירות וירקות, תדאגו שיהיה מישהו בבית", ומגיעים בשעות הערב אחרי שהפסדתם יציאה עם חברים, פגישת עבודה או סתם שנ"צ טוב, המשלוחים של שובל יוצאים לדרך מוקדם ככל היותר, לרוב עוד באותו היום שהלקוח ערך את ההזמנה ולא יאוחר מלמחרת. המשלוח יגיע אליכם בזמן הצפוי ככל הניתן, ועוד משהו, התשלום במלואו הוא דרך האתר המאובטח ואין כל צורך להישאר בבית על קוצים. המשלוח יחכה לכם מאחורי הדלת, כולל חשבונית מפורטת. אתם יכולים להיות רגועים, כבר אמרנו. רוצים לראות את המשלוח שלכם בידיים טובות? מוזמנים לערוך הכרות עם שובל שוק בקריות בהזמנה ראשונה ומשתלמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here