כל מכשירי המטבח למסעדה שלכם

0
3944
כל מכשירי המטבח למסעדה שלכם

בשעה טובה, פתחתם מסעדה. יש לכם חזון קולינרי שאתם מעוניינים להגשים, אספתם צוות מקצועי ואפילו מקום ושם למסעדה כבר יש לכם. האתגר הבא, ואחד החשובים מכולם, הוא רכישת מוצרי החשמל המתאימים ביותר, המהווים את לב הפעילות של כל מסעדה באשר היא. אז על אילו מוצרי חשמל מדובר?

כיריים ותנורים

מסעדה, מטבע הדברים, חייבת לדאוג שהכנת המזון תעשה באמצעות ציוד למסעדות המתקדם ביותר שיש בשוק. הם צריכים להתאים לסוג המזון המוכן באמצעותם, אך גם להיות מאופיינים בקצב עבודה מרשים, שלא יותיר את הלקוחות רעבים. כיריים גז או כיריים חשמליות הן אחת מדרישות החובה של כל מסעדה, בהקשר הזה, כשהנהוג לבחור בכיריים של עד שמונה להבות, שיאפשרו עבודה במקביל. אפשרות השילוב בין סוגים שונים של כיריים, או בין כיריים למערכות אחרות (דוגמת משטחי צלייה), בהחלט מתקבלת על הדעת.

הרכיב הבא בו ייעשה שימוש במטבח סטנדרטי של מסעדה הוא, כמובן, התנור, על סוגיו. תנור הבישול הסטנדרטי של מסעדה חייב להיות בעל שלל אפשרויות התאמה, לא פעם עם חלוקה ליחידות שונות – פיתרון אידיאלי כאשר יש צורך בחימום במקביל של מאכלים הזקוקים לתנאים שונים. מסעדה המציעה מאפים צריכה לדאוג לתנור המיועד למטרה זו, כשתנורי אבן לפיצות מאפיינים כל פיצריה באשר היא. להזמנת ציוד לפיצריה צרו קשר עם חברת קירוסקאי.

מקררים וציוד קירור

תשומת לב מרכזית בכל מסעדה מקבלים גם הרכיבים השונים, שישמשו להכנת המנות – ברור שכדי לשמור עליהם, לפרקי זמן קצרים או ארוכים, חשוב לאחסן אותם בטמפרטורות המתאימות. זו בדיוק הנקודה בה נכנס לתמונה מקרר תעשייתי, שבמקרה של מסעדות יהיה בעל שטח איחסון רחב בכל קנה מידה. מקררי סרוויס, בהם נהוג לאחסן את הבשרים, הדגים, הירקות ומוצרים אחרים הזקוקים לטמפרטורות נמוכות במיוחד, חייבים להימנות על "רשימת הקניות" החשמלית של המסעדה, וכך גם מקפיאים.

ההתאמה לתנאי האקלים שמאפיינים את מדינת ישראל, כמו גם לסוג הספציפי של המזון שצריך לאחסן ולכמויות המוערכות, מהוות סוגיות משמעותיות אחרות שצריכות להשפיע על הבחירה.

לכל מסעדה, יש את המוצרים שלה

כפי שנרמז מעלה, סוג המסעדה צריך להגדיר, במידה לא מבוטלת, את מכשירי החשמל שיש לרכוש עבורה. מסעדות בשר ישמחו בוודאי לגריל עופות, או לצ'יפסרים, שיאפשרו הכנה איכותית של אחת התוספות החשובות ביותר לכל מנה בשרית. ממסעדות בעלות זיקה איטלקית נדרש לרכוש מבשלת פסטה, או מכונות שלוקחות על עצמן את המשימה של ייצור פסטה. הגלידריות למיניהן, דוגמא נוספת, לא יוכלו לבצע את תפקידן נאמנה ללא מכונת גלידה מקצועית, מכשירי קרפ צרפתי, מכשירים לאפיית וופל בלגי וכיוצא בזה.

מכאן נובע בהכרח שחשוב לבחור את מכשירי החשמל הספציפיים רק לאחר שמחליטים על הקו הקולינרי של המסעדה, או אפילו עד רמה של מנות ומאכלים ספציפיים. חברות המתמחות בציוד למטבחים מעניקות ייעוץ מלא לכל מסעדה, בהתאם לצרכים המוגדרים שלה, ומומלץ מאד שלא לצאת לדרך ללא קבלת הייעוץ החיוני הזה.

קירוסקאי, החברה הגדולה והמובילה בישראל משווקת ציוד למטבח המקצועי, מאז שנת 1973. למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 03-653-3333 או לבקר באתר.

חברת קירוסקאי – פלבם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here