מקררים בהתאמה אישית לעסקים

0
6010
מקררים בהתאמה אישית לעסקים

נראה שמאז כניסתם של המקררים לחיינו, הם נמצאים בכל פינה. כמעט בכל מקום שיש בו אוכל יש גם מקרר וכאשר מדובר בעסקים, יש מקרר ייעודי לכל מטרה.

מגדילים את המכירות עם תצוגה נכונה

מקרר תצוגה הינו פתרון הקירור האולטימטיבי לבתי קפה, מאפיות, פיצוציות ולמעשה כל עסק אשר עוסק במכירת מוצרים מקוררים. מקרר תצוגה הינו בהגדרתו מקרר שמאפשר להתרשם מהפריטים המקוררים בו והוא יכול להגיע עם דלתות שקופות, ללא דלתות ועם דפנות שקופות לגמרי. הסיבה לכך שמדובר בפתרון קירור יעיל כל כך, הינה שמדובר במקררים שיכולים להגדיל את היקף המכירות של העסק. כאשר לקוח עובר ליד המקרר, הוא יכול לשים לב למשקה שהוא אוהב או לכל דבר שהוא פשוט לא חשב לקנות באותו רגע, אבל ברגע שהוא ראה אותו הוא החליט שזה זמן מתאים לרכוש אותו.

פתרונות קירור שקופים

פתרון קירור דומה לזה של מקררי התצוגה הינו מקרר דלת זכוכית או בשם אחר, מקרר ויטרינה. מדובר גם כן במקרר שמאפשר לראות את מה שיש בתוכו והוא יכול לעזור לנו להגדיל מכירות באותה הדרך. חשוב לציין שלא מדובר רק במגביר מכירות אלא גם במקרר שמאפשר להראות מה יש לעסק ולייעל את העבודה. טיפ חשוב ברכישת כל מקררים שנמצאים קרוב ללקוחות הינו בחירה במקרר שלא עושה רעש שצפוי להפריע לפעילות התקינה של העסק.

קירור יעיל לקינוחים

במידה והעסק שלכם עוסק במכירת גלידות, בין אם כמוצר משלים או כמוצר עיקרי, יש לכם צורך במקרר גלידות מקצועי. מקרר גלידות יכול לשמש אותנו כדי למכור גלידות היישר מהקופסה והוא דורש גישה נוחה לעבודה מין הצד השני וזה יכול לשמש גם לקירור שלגונים.

קירור מאחורי הקלעים

כאשר מדובר בעסק מזון כמו מסעדה בה נרצה לאחסן בצורה מקצועית מוצרי מזון רבים הדורשים קירור, נעשה שימוש במקררים תעשייתיים. פעמים רבות מדובר במקררים גדולים במיוחד המאפשרים אפילו לאנשים להיכנס ממש אל תוך המקרר ואלו יכולים לשמש לצורך קירור מגוון רחב של פריטים כשהדגש פעמים רבות הינו על מדפים רבים בגדלים המתאימים לצורך אחסון כמה שיותר יעיל.

כל פתרונות הקירור לעסקים אצל מילו קירור חיפה בע"מ

במידה ואתם בעלי עסק הזקוק לפתרון קירור מסוגים שונים, תוכלו להיעזר בשירות המקצועי של מילוא קירור חיפה בע"מ על מנת להתאים לכם את סוג המקרר המתאים לכם ביותר תוך כדי שימת דגש על איכות המקרר. ליצירת קשר התקשרו 3562*

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here