פארקים ואתרים חינמיים

0
2133
פארקים ואתרים חינמיים

החופשות והחגים הרבים שיש במהלך כל שנה "מכריחים" אותנו לצאת קצת מהבית, ולהתאוורר בחוץ עם מגוון פעילויות וטיולים שכיף לעשות ביחד עם כל המשפחה. כפי שנאמר, במהלך השנה אנו חווים הרבה מאוד חגים וחופשות וכך גם פחות ימים בעבודה.

כתוצאה מכך ישנם חודשים שההכנסה החודשית מעט נמוכה, ויש לקחת זאת בחשבון כאשר אנו יוצאים לבלות בחופשות עם המשפחה. פתרון נהדר שניתן ליהנות ממנו בימי החופש הוא מגוון הפארקים והאתרים הנמצאים ברחבי הארץ, שהכניסה אליהם היא ללא עלות. כך ניתן להגיע בכל פעם לפארק ואתר חינמי אחר וליהנות מזמן איכות עם כל המשפחה.

הבאנו לפניכם מספר פארקים ואתרים מומלצים שהכניסה אליהם היא בחינם, כך שתוכלו לבחור את המקום הבא שתגיעו לבלות בו בזמן חופשה עם המשפחה:

פארק ענבה

פארק ענבה ממקום בעיר מודיעין הנמצאת בסמוך לירושלים. שטחו של הפארק גדול מאוד וניתן לטייל בו ברגל וגם עם אופניים. שטחי הפארק עשירים במדשאות רחבות שניתן לשבת עליהם ואף לערוך פיקניק משפחתי כיפי במיוחד, תחת העצים השונים הפזורים בו. זו אחלה של אטרקציה לילדים שהם יהנו ממנה והרבה, הם יוכלו ליהנות ממשחק על גבי מגוון מתקני משחק מאתגרים ומותאמים לגילאים השונים.

בנוסף ניתן ליהנות מפסלים מרהיבים וגדולים בדמות דינוזאורים שונים, איתם הילדים יוכלו להצטלם להנאתם. אטרקציה נוספת ויפה שיש בפארק זה הוא האגם המלאכותי בגודל 14 דונם בו ניתן לצפות, או ללכת לאורכו בזמן טיול והליכה ברחבי הפארק. בחודשי הקיץ הילדים יוכלו ליהנות ממשחק עם זרמי מים מיוחדים היוצאים מתוך הרצפה במתחם המיועד לכך.

פארק מנחם בגין

פארק זה הנמצא באזור דרום תל אביב הוא פארק רחב ידיים עם שלל אטרקציות לכל המשפחה. בפארק יש שני אגמים יפים, באחד ניתן לשכור סירת פדלים ולשוט לאורכו והשני מיעד לאטרקציה של סקי מים מאתגר ומהנה במיוחד. נוסף על פעילויות המים, ניתן ליהנות מגוון מגרשי משחקים בפארק כמו כדורסל, כדורגל וטניס.

הילדים יוכלו ליהנות ממשחקים במתקנים השונים הכוללים גני שעשועים וגם מתקן מגלשות ענק. במהלך המשחקים והאטרקציות תוכלו לשבת לנוח במקומות מוצלים הכוללים שולחנות וספסלים עליהם תוכלו לערוך פיקניק. לחובבי הטיולים מבינכם ניתן לערוך טיול רגלי בשבילי הפארק, או לחלופין להשכיר אופניים בעמדת המיועדת לכך בפארק ולצאת לטיול אופניים חווייתי.

מתחם לה פארק

כמעט כל הורה וילד מכיר את פארק פרס הנמצא בחולון. זהו פארק גדול בו ניתן ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות מהנות בשבת ובשאר ימות השבוע, עם הילדים וגם עם מבוגרים. מתחם חדש יחסית הנפתח בסמוך לפארק זה נקרא "לה פארק" והוא מציע שני מפלסים יפים עם המון פעילויות.

ניתן ליהנות במתחם משלל הפעלות שונות הנערכות מפעם לפעם במקום כמו הפעלות לילדים עם הצגות ומופעים, הרקדות המוניות, מיצגים, תערוכות וסדנאות מתחומים שונים – מומלץ לבדוק בטרם ההגעה אילו הפעלות נערכות מול הנהלת המתחם.

נוסף על כך, ניתן ליהנות במתחם החדש בשיטוטים בין מגוון חנויות אופנה, וביקור במסעדות טעימות ואיכותיות. הילדים יוכלו ליהנות ממשחקייה ענקית ומושקעת הכוללת משחקים וטרמפולינות – הכניסה לאטרקציות האלו כרוכה בתשלום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here