מעצבים את הבית? אל תוותרו על הזכוכית

0
1893
מעצבים את הבית? אל תוותרו על הזכוכית

במקום מעקה עץ שיחסום את החלל כולו, אתם יכולים לבחור בזכוכית שקופה ויוקרתית שתעניק תחושה של מרחב ושפע. חומר הגלם הנהדר הזה יתאים גם לחדרים אחרים בבית וגם לבית העסק. אז רגע לפני שאתם מעצבים מחדש את הסלון, את חדר הרחצה או את חנות הבוטיק שלכם, הנה שלושה רעיונות לשימוש באחד מחומר הגלם המבוקשים והאיכותיים ביותר שיש.

מעקה לגרם המדרגות

מעקה בטיחות הוא מצרך בסיסי בבתים שבהם יש גרם מדרגות, והוא נחוץ בין אם יש בבית ילדים ובין אם לא. הבעיה היא שבמקרים רבים המעקה עשוי "לחסום" את החלל וליצור חלוקה מלאכותית ולא מאוד מדויקת בין פינות שונות בבית. הפתרון דווקא פשוט למדי, ועם מעקה זכוכית למדרגות תאפשרו רצף עיצובי נפלא בין הסלון, המטבח, פינת האוכל וכל פינה אחרת שנמצאת בטווח הראיה שלכם. חברת זכוכיות רפאלי מאפשרת לכם לבחור בין שלל עיצובים ופתרונות מלהיבים לתכנון מעקה הבטיחות שלכם, וזוהי ההזדמנות שלכם לשלב בין בטיחות לאסתטיקה בדרך הכי טובה שיש.

מקלחון זכוכית לחדר הרחצה

המקלחון שלכם גם הוא חיוני, ובהחלט קשה יותר בלעדיו. הוא מונע מהמים לצאת בזמן שאתם מתקלחים, מעניק לכם פרטיות וזכוכית חזקה במיוחד גם תמנע התנפצות ותעניק לכם תחושה מוגברת של בטיחות אישית. עם זאת, מומלץ לבחור בקפידה מקלחונים לפי מידה, שכן כל חדר רחצה שונה מהאחר. אתם זקוקים לפתרון מדויק שיאפשר לכם ליהנות מחלל מרווח ככל האפשר, ועם הזכוכית הנכונה תקבלו עיצוב מושלם שמתאים בדיוק לצרכים ולהעדפות הסטיילינג שלכם.

זכוכית בבית העסק

אם נצא לרגע מהבית ונתמקד בבית העסק שלכם, נגלה שיש לזכוכית עוד שפע של שימושים אפשריים. אם אתם מוכרים ריהוט, פריטי אופנה, צעצועים או כל מוצר אחר, ויטרינה לחנות תכשיטים היא ההזדמנות שלכם למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. לכן היא חייבת להיות מרשימה, ייחודית ויפה. גם בחלל המשרדים הגדול שלכם יש לזכוכית מקום, ואיתה תוכלו לחלק את המרחב לפינות עבודה שקטות או לתחום חללים מסוימים (כמו פינת אוכל או מנוחה). השילוב בין אסתטיקה לפאר ובידוד איכותי, זה בדיוק מה שהופך את הזכוכית למבוקשת כל כך, וצוות זכוכיות רפאלי ישמח לעזור לכם לבחור את הפתרון הנכון ביותר עבורכם. אתם מוזמנים לפנות לנציגי החנות לתכנון מעקות זכוכית, ויטרינות או חיפוי קיר זכוכית למטבח בטלפון 054-7607091.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here