בחירת הצבע למטבח – הטרנדים הכי חמים

0
2192
בחירת הצבע למטבח - הטרנדים הכי חמים

מתכננים עיצוב חדש למטבח? בחירת הצבע הנה חלק חשוב בתהליך. אז מהם הטרנדים הכי חמים כיום בתחום.

  • צבעים מודרניים – בימינו האופנה לבחור בעיצוב מודרני, כאשר הצבע המזוהה ביותר עם העיצוב המודרני הוא אדום. לא מדובר בבורדו אשר שלט במטבחים הישנים אלא באדום אש ואדום לוהט. הצבע האדום יכול לבוא לידי ביטוי באלמנטים שונים במטבח שלכם. אתם יכולים לבחור לצבוע את כל הקירות באדום או לצבוע קיר אחד באדום. חשוב לזכור כי מדובר בצבע מאוד ייחודי לקירות ולכן צריך יהיה לתחזק אותו עם אותו צבע בדיוק כלומר, בניגוד לקיר לבן לדוגמא אשר ניתן לתחזק על ידי קנייה של צבע לבן פשוט נוסף, כאשר יש לכם קיר אדום אתם חייבים לוודא כי אתם עושים את התחזוקה שלו עם אדום זהה לגמרי. ניתן לעשות זאת על ידי שמירה של חלק מכמות הצבע המקורית או קנייה של כמות גדולה יותר שלא דורשת ערבוב עם צבעים נוספים (לרוב נהוג לערבב צבעים שונים עם לבן בסיס בשביל לכסות טוב יותר את הקירות). יש כמובן גם אפשרות להוסיף אדום למטבח בצורה של שיש – יש כיום אבנים שמאפשרים בחירה של צבע אדום למשטחי העבודה במטבח. בנוסף ניתן להתקין ארונות אדומים או לבחור במוצרי חשמל גדולים אדומים כגון מקרר או תנור.
  • רטרו – בדיוק כמו בעולם המוסיקה – גם בעולם עיצוב מטבחים הרטרו של שנות ה-80 חזר לאופנה. צבעים נועזים ביותר מקשטים את קולקציית הקיץ של 2012 כאשר צהוב וכחול הם הבולטים ביותר אבל ניתן לראות גם ורודים וכתומים מאוד נועזים. הצבעים הללו הרבה פעמים גם באים יחד בתבניות עיצוב שכוללות הרבה עיגולים לצד צורות גיאומטריות.
  • וינטג' – האופנה שמככבת בבתי הקולנוע ועכשיו גם ניתן למצוא בבתים פרטיים היא אופנת הוינטאג'. מדובר באופנה ששטה בשנות ה-20 וכללה הרבה פינות עגולות, עץ בגימור רך, רהיטים בעץ בהיר ובעיקר בפרטים הקטנים. בדיוק כמו שבבגדי וינטג' התפירה והתחרות חשובים כמעט כמו הבגד -במטבחים המעוצבים בסגנון וינטג' הידיות, פולישים וצבעים הם החשובים ביותר. הצבעים ששולטים נעים על קשת הפסטל הבהיר – ורוד בהיר, טורקיז בהיר מאוד, תכלת, צהבהב ועוד כך שאין כמעט לבן אלא שילובים של הרבה לבן עם מעט צבע.
  • ישראלי – המטבח הישראלי מעוצב על בסיס הצבע האהוב על נשות ישראל: השחור. מטבחים שחורים שולטים בשוק המטבחים הישראלי כבר שנים ושחור תמיד, אבל תמיד באופנה. אפשר לשלב אותו בכל מקום (חוץ מצבע הקירות אלא אם כן הם בחיפוי אבן). בגלל הפופולאריות שלו אפשר למצוא שחור אפילו במטבחי הקבלן ומספר גווני השחור באבנים, מוצרי חשמל, עצים וארונות עצום.
  • קלאסי – מטבחים קלאסיים מבוססים על עץ וגוונים המתאימים לגוון העץ השולט במטבח. עץ כהה הולך בעיקר עם עיצוב בצבעים בהירים בעוד עץ בהיר מתאים הן לגוונים בהירים והן לכהים. הטרנדים בעצים מתחלפים כל שנה ולרוב נעים בין העץ הכפרי הבהיר והעץ הכבד הכהה. בגלל התכיפות בחלופה אתם יכולים להרגיש חופשי לבחור גם במה שלא הכי טרנדי מתוך הבנה ששנה הבאה כנראה שזה יהיה הטרנד (על פי חוק החלופה).

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here