מתאימים את המטבח למספר רב של חוגגים

0
2059
מתאימים את המטבח למספר רב של חוגגים

מארגנים מסיבה בבית ? תוך כל רשימת הדברים שצריך להכין, חשוב מאוד להכניס גם את עיצוב המטבח והתאמתו לאירוע שאותו אתם חוגגים. כמובן, גם אם אתם מעצבים מטבח חדש, חשוב לקחת בחשבון התאמה שלו לאירוח מסיבה.

באירועים מסויימים כגון מסיבת רווקות, יום נישואין או מסיבת רווקים מקובל לחגוג בבית במקום באולם או מועדון. כמובן, שלכל סוג של אירוע, ישנם דגשים מיוחדים בעיצוב והכנת הבית והמטבח למסיבה.

כמו שאומרים אין חגיגה בלי עוגה או כל סוג אחר של אוכל אשר חשקה בו נפשכם, ולכן ברור לגמרי שהחדר החשוב ביותר בהכנות לאירוע וגם לעיתים באירוע עצמו הוא המטבח. מי שיודע שיש לו אירוע חשוב שמתקרב, כדאי שיכין את עצמו נפשית ואת המטבח שלו פיזית וזאת משימה לא בהכרח פשוטה.

מטבחים לאירוח מסיבות

אין ספק כי יש מטבחים שפשוט נועדו לאירוח מסיבות – מי שיש לו לדוגמא אי בלב המטבח שמשמש כפינת ישיבה, או שהמטבח שלו כולל פינת ישיבה בילד – אין, כאשר המטבח עצמו מעוצב למשעי ונעים לבלות בו זמן, יכול ללא דאגה לארח מסיבה במטבח. לא כל מטבח או בית מתאימים למסיבה ולא כולנו רוצים ללכלך את הספות בסלון באוכל (בעיקר כאשר מדובר באירוע כמו יום הולדת לילדים).

בעזרת עיצוב מטבח נכון ניתן לארח כל אירוע – כמובן עדיף שהחשיבה על העיצוב תיעשה מבעוד מועד עם בניית המטבח, אולם ניתן גם בעזרת נגיעות קטנות ושינויים קטנים לשנות את עיצוב המטבח כאשר הוא כבר קיים ועומד.

הכול תלוי בהגשה ובקונספט של האירוע. מסיבת רווקים או מסיבת רווקות תהיה שונה בתכלית ממסיבת יום הולדת לילדים ומה שבאמת עושה את ההבדל הוא הרעיון מאחורי האירוע. גם במסיבת רווקות וגם ביום הולדת של ילדים יכולים להיות משחקים שקשורים באוכל ויכולים ללכלך את כל הבית. השאלה היא איך אתם דואגים לארגן את המשחקים הללו בהתאם לאירוע ולמסגרת המטבח שלכם.

טיפים בתכנון אירוע

כאשר אתם ניגשים לתכנן אירוע כדאי קודם כל להכין תפריט. את התפריט כדאי להכין בהתאם לחלל בו תארחו – אם אתם מחליטים לעשות יום הולדת 27 בתור אירוע בעמידה של מינגלינג בלי ילדים, עם הרבה אלכוהול ונשנושים – כדאי שתכינו בופה במטבח. הבופה יכול להיות מוצב סביב השיש שלכם – מאוד נוח למי שגר בשכירות בדירה בה השיש לא נראה בשיאו, שכן זה עוזר להסתיר את השיש. בשביל לשדרג את החוויה ניתן לקנות צלחות שקופות חד פעמיות וסכו"ם שקוף, שכן הם הרבה יותר קלאסיים מפלסטיק לבן. השתמשו בהבדלי הגבהים בין השיש לשולחן לעמדת הגשה שתהיה לכם בכדי ליצור צבעוניות ואסטטיות. את האלכוהול כדאי לשים על מקום יציב – כך לדוגמא אם יש לכם שולחן נייד במטבח (פתרון נפלא במטבחים קטנים) עדיף לשים עליו את האוכל ולא האלכוהול. אותו אירוע במידה והיה עם ילדים דורש שינוי בעיצוב המטבח: האלכוהול יהיה כמה שיותר למעלה – ניתן אף לכסות את המיקרו או התנור לדוגמא במפה ולהניח עליהם את השתייה. לעומת זאת הנשנושים הבטוחים לילדים יהיו למטה והאוכל אותו ילדים לא אוהבים כמו ירקות ומתבל יהיה בגובה עיניים להורים. כמו כן באירוע מסוג זה תצטרכו להתארגן על מקומות ישיבה. מי שאין לא פינת אוכל במטבח, יכול לאלתר באווירה ים תיכונית עם כריות ושטיחים כאשר כדאי שהם יהיו ליד המטבח ולא ממש בתוכו.

מה שבטוח הוא שארגון מסיבות מחייב אתכם היערכות גם בגזרת המטבח. היערכות ותכנון נכון יקלו עליכם מאוד באירוח כל אירוע בביתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here