לחדש את הישן

0
529
קרדיט PIXABAY

 

בניית מטבח חדש אינה דומה לחידוש מטבח קיים. אם בעת בניית מטבח חדש מתכננים את כל המרכיבים יחד בעת ובעונה אחת, חידוש מטבח קיים דורש התאמה של חלקים קיימים לעיצוב החדש. כיוון שחידוש מטבח הוא תחום בפני עצמו, מומלץ להיוועץ ולהיעזר באיש מקצוע אשר יודע לבצע חידושי מטבחים. הסיבה לכך היא כי בעת החידוש נשמרים חלקים מסוימים של המטבח וחלקים אחרים מוחלפים ויש להתאים את מצב המטבח הקיים אל החידוש. כיוון שהמטבח הוא מטבח קיים הנמצא זמן מה בבית, חשוב שאיש המקצוע יידע לאבחן ולהבין את מצב המטבח, מצב החומרים שנמצאים בו ולהחליט מה להשאיר ומה לא בהסתמך בשיקולי תקציב, עיצוב, איכות ושימוש.

כאשר מתחילים חידוש מטבח קיים חשוב להבין את התנאים הבסיסיים שאיתם מתחילים את התהליך. הכוונה היא למגבלות תקציב וזמן. לאחר שמבססים את תנאים אלו, ניתן למפות ולמקד את הדברים אותם רוצים לשנות, להחליף או לשפץ במטבח- ארונות עליונים או תחתונים, החלפת דלתות או בציעתן, עיצוב שונה לכל המטבח, שמירה על אלמנטים קיימים, רכישה של מכשירי חשמל אחרים, החלפת שיש או שינוי מיקום האובייקטים במטבח כמו מקרר, מדיח וכיור. כאשר מבצעים זאת, ניתן לפנות אל אותו איש מקצוע מיומם, אשר יוכל יחד עם הלקוח להבין מה אפשרי ומה לא הן מבחינת תקציב והן מבחינת זמן ולוגיסטיקה.

חידוש מטבח הוא תהליך שכולו יצירה, התחדשות והנאה.

עיצוב ואיכות בהתאמה אישית

הבית הוא המרחב הפרטי בו אנו מעוניינים להשקיע על מנת שיישקף את מי שאנחנו, ייתן לנו תחושת נעימה ומרגיעה ויאפשר לנו להרגיש בנוח. לכן, כאשר עוברים אל דירה, מבצעים שיפוץ קטן או גדול, משקיעים בבחירת הרהיטים. בחירת הרהיטים לבית- לחדרי השינה, הסלון, המטבח או חדרי הילדים במידה ויש- נעשית תוך חשיבה על פונקציונליות ושימוש אך גם תוך התאמה אל עיצוב הבית. פניה אל נגר במרכז מאפשרת בנייה של רהיטים אלו באיכות גבוהה. יתרה מכך, בניית הרהיטים אל מול נגר מאפשרת התאמה אישית גם לפי גדלים שונים, צורות ומקומות שונים בבית שרהיטים בגודל אחיד אינם מתאימים להם. ישנם נגרים אשר מתייחסים לרהיטים ולעבודת העץ כעל אומנות ומהווים יתרון משמועתי- שכן הם מכניסים גם אלמנטים עיצוביים וראש אומנותי אל תוך הרהיטים של הלקוח. בנוסף, כאשר עובדים מול נגר מקצועי, ניתן להפנות אליו שאלות, להתייעץ ולעצב יחד אתו בסופו של דבר את הרהיט הרצוי.

חיים שטרית הוא נגר המציע נגרות בעיצוב אישי של מגוון רהיטים לחללים שונים. במהלך עבודתו, משתמש חיים בחומרים חדשניים, איכותיים ועמידים המשרתים את לקוחותיו לאורך זמן. לצד זה, הוא מעניק שירות מקצועי ואישי הנובע מניסיון עשיר בתחום לצד התאמת עבודתו באופן אישי לכל לקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here