חשיבותה של סביבת העבודה ועיצובה

0
414
עיצוב משרדים יוקרתיים
קרדיט: dreamsdesign.co.il

עובדים רבים מתקשים לחזור מהעבודה בבית בזמן הקורונה למשרדים ולא תמיד זה בגלל פקקים או הטרחה הרבה. יש עדיין משרדים שלא הפנימו את הצורך בהשקעה בעיצוב המקום על מנת להפוך אותו לא רק לנעים לשהות עבור הלקוחות, אלא גם לעובדים. לאחר שהתנסינו בעבודה מהבית בתנאים ובעיצוב שהייתה לנו שליטה בהם, ברור למה הציפיות שלנו ממקומות כאלה הן לקבל לפחות אווירה נעימה יותר שמעודדת יצירתיות, מחשבה על רווחת העובדים והשקעה בייצוגיות של המקום. גם איכות הרהיטים והציוד היא חשובה לא פחות והיא אחת הסיבות לכך שעובדים רוצים לחזור למשרד. לכן, כשמנסים לשפר תנאים במשרד כדאי לחשוב על אדריכלית בצפון שתוכל לשפר את המקום ואת המשרד כדי להוסיף לפרודוקטיביות של המקום ולמוטיבציה לשהות בו. זאת ההתמחות של חברת Dreams Design, שמתמחה בעיצוב כזה שעושה חשק לעבוד בו.

ליוקרה יש מאפיינים ברורים

גם אם המשרד שלכם אינו משרד מוביל בנישה שלכם, אתם יודעים היטב כמה חשוב להשקיע גם בנראות שלו כדי לשפר את המיתוג שלו כמשרד כזה. לקוחות ועמיתים שבאים למשרד מעוצב היטב ומושקע יודעים שהיחס שלכם אליהם ולעבודה שלכם הוא מקצועי יותר, קפדני ורציני יותר מכל משרד אחר שאינו מתייחס ברצינות גם לסביבת העבודה. לכן, תחום זה של עיצוב משרדים יוקרתיים הוא תחום שפועלים בו אדריכלים ומעצבי פנים שיודעים כיצד ליצור את הנראות המתאימה והנכונה למשרד, ובכך להשפיע על ההתרשמות מכם. לעיצוב יוקרתי יש מאפיינים ברורים שמבוססים על איכות החומרים ועל שפה אחידה, על מוטיבים שאינם המוניים וטרנדיים מדי כך שהם נראים כמו ניסיון להתחנף, אלא יותר קלאסיים וסולידיים כדי שיוכלו לחזק את המותג במקום לטלטל אותו.

חשיבות המיתוג

מיתוג של משרדים של בעלי מקצועות חופשיים עושים חלק מעבודת הפרסום והשיווק, ולכן משקיעים הרבה מאמץ ומחשבה בעיצוב. יש הבדל גדול בין להיכנס למשרד שאינו מעוצב בקפידה ובצורה אחידה שאינה אקלקטית מדי ללא שפה ברורה לבין עיצוב משרד עורכי דין שיש לו אמירה ברורה ורגועה. במשרדים כאלה לקוחות מצפים למצוא מחשבה גם עליהם, כדי שירגישו שמכבדים אותם ורוצים שירגישו בהם נוח וזוהי אחת המטרות של השקעה בעיצוב פנים מצטיין לעסקים. בחברת Dreams Design משקיעים את כל הידע והניסיון שלהם בתכנון משרדים שנעים לעבוד בהם ולקוחות אוהבים לשבת בהם ולקבל שירות מצוין.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here