שף שמגיע לאירועים פרטיים

0
483
31

האירוע המצומצם שלכם קרב ובא ואינכם יודעים מה לעשות! אתם רוצים לקים אירוע שיהיה אלגנטי ומושקע, ומצד שני נינוח ורגוע, חשוב לכם שהאוכל באירוע יהיה טעים ביותר וכמובן חשוב לכם שיהיה משהו שייחד את הערב. בין אם האירוע הוא ארוחה זוגית, יום הולדת או אירוע משפחתי קטן, ארוחת שף נשמעת מושלמת. הזמינו שף פרטי לאירועים עד הבית או המקום בו תבחרו לקיים את האירוע, ותראו כמה שהאירוע יאחד וירגש אנשים. האירוע שהוא ביתי, עם אוכל מדהים ואווירה קרובה זה מה שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח. לשף פרטי, שנו לשירת הסירים, על ידי שף ירון חן. הוא ידאג לאווירה שאתם מחפשם, עם האוכל הטעים ביותר, לטעמכם!

מדוע להביא שף פרטי לאירועים

רבים שואלים מדוע להביא שף פרטי לאירועים, הרי שניתן ללכת למסעדה עור אוכל ברמה גבוהה, או להזמין קייטרינג ומגשי אירוח. ובכן, חווית שף פרטי הינה חוויה שונה לחלוטין, ממספר סיבות. ראשית, יש הבדל באווירה כאשר בוחרים להישאר בבית וכאשר בוחרים ללכת למסעדה. כאשר הולכים למסעדה, כל האורחים יושבים באותו שולחן ואין מקומות אחרים בהם יוכלו לשבת ולעיתים קרובות זה לא יהיה נעים לצאת החוצה לעשן סיגריה או לעבור מיקום באזור שנראה יותר מצחיק ותוסס. כשהאירוע בבית, מעבר לשולחן ניתן לשבת בסלון ובמרפסת בין המנות השונות וכמובן להחליף מקומות על פי האווירה. כמוכן, בארוחת שף, תוכלו להנות מטאפסים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים, לפי הסדר, וכל זה בית! עם קייטרינג או מגש אירוח, הדבר מצריך התערבות של בעלי האירוע.

מבשל לכם באהבה

שף ירון חן, הוא האדם שעומד מאחורי שירת הסירים, והוא שף לאירועים גדולים וקטנים. לירון חן ניסיון של כמעט 20 שנה במטבח, כשהחל בתור טבח במסעדה בתל אביב, משף התקדם בדרגות והפך לשף מוערך במסעדת יוקרה. ב2014, החליט להגשים חלום והפך להיות שף פרטי לאירועים. כך, הוא מרגיש שהוא יכול לתת את כל כוללו- לבשל את האוכל הטעים ביותר מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר, תוך מתן שירות מהלב ובלתי מתפשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here