שיש גרניט – לא מתפשרים על איכות

0
493
קרדיט unsplash

אבן הגרניט היא אבן מאד חזקה וטבעית ויש לה עמידות נהדרת. שיש גרניט הוא שיש בעל צבעים נפלאים וגוונים נהדרים. השיש משמש בתור משטח יוקרתי לעיצוב ומאד מבוקש במגוון של אופציות לעיצוב בבתים, ובבתי עסק. לרוב שיש זה מתאים למטבחים. ההתקנה של השיש היא צעד חכם, הוא מתאים לעמידות בטמפרטורה גבוהה, לאש, לכתמים, נוזלים ולשריטות ורוב האדריכלים ומעצבי הפנים ממליצים עליו בחום.

שיש גרניט – בדיוק מה שאתם צריכים

שיש גרניט הוא סוג השיש המבוקש ביותר וגם הנפוץ ביותר. התכונות האיכותיות שלו כמו עמידות בפני כתמים, נוזלים, חום קיצוני ושריטות הופכים אותו למוצר מושלם למטבחים בעיקר, בין אם חיצוניים ובין אם פנימיים וגם לעיצובים אסתטיים ויוקרתיים בבית גם לא במטבחים עצמם.

שיש גרניט משמש עבור חיפוי לקירות חיצוניים, חיפוי קירות פנימיים, עיצוב חדרי אמבטיה, ריצוף, חדרי שירותים ועוד ועוד אלמנטים עיצוביים. כאשר בוחרים שיש למטבח בבאר שבע בוחרים בשיש שהוא לא רק יפה ואסתטי, אלא גם פונקציונלי ועל כן זוהי הבחירה הטובה ביותר.

שיש גרניט – אילו יתרונות יש לו?

  • עמידות גבוהה לחום

כפי שציינו להבדיל מאבני שיש אחרות, שיש גרניט הוא בעל עמידות גבוהה מאד לחום. ולכן אפשר להניח עליו חפצים חמים מאד ללא גרימת סדק או נזקים. חשוב רק לדעת שלא לעשות זאת באופן קיצוני ומהיר כי השיש כן זקוק לזמן הסתגלות.

  • עיצוב יוקרתי

שיש גרניט הוא שיש שקל לעצב אותו. יש לאבן גוונים וצבעים נהדרים, היא שונה ומעוצבת בצורה ייחודית כך שאין עיצובים שדומים וכל לקוח מקבל עיצוב ייחודי לו ומשלו.

  • עמידות נגד שברים

שיש גרניט הוא חומר מאד חזק וקשה ועל כן אין לו אפשרות כמעט להיסדק. אם אך אתם לא מטפלים בו נכון או לא מתחזקים אותו נכון הוא כן עלול להישבר, ועל כן חשוב להקפיד על ההנחית ועל תחזוקה נכונה.

איך לבחור את השיש הנכון?

בחירת שיש למטבח או לכל מתחם אחר בבית או בבית העסק צריך לבוא לאחר שיקול בהתאמה אישית. אם אתם עוסקים בקולינריה או אם אתם פשוט מבשלים הרבה ויש גם ילדים קטנים בבית. או אם אתם יודעים שאתם עלולים פשוט לשרוט או לסדוק את השיש, חשוב לדעת שזוהי משמעות אמיתית לבחירת שיש עמיד וחזק שיש לו עמידות גבוהה בפני מקרים אלו. לא מעט אנשים מתלבטים האם לבחור שיש בהיא או שיש כהה. חשוב לדעת ששיש כהה מתאים למטבחים מאד עמוסים, ושיש בהיר מתאים לשיש שאין עליו עומס רב.

אבן גרניט מתאימה לשיש, לכיור, לחיפוי והבחירה בה היא בחירה איכותית וצעד חכם מאד. אך חשוב לבחור אותה נכון, ולא לבד. בחירה באמצעות אנשי מקצוע והקשבה להמלצות לאחר התייעצות היא אחת הדרכים הטובות ביותר.

חברה מקצועית שגם מנחה מה לרכוש ומתקינה את השיש תדע ללוות אתכם מהרגע הראשון בזמן ההתלבטות ועד לרגע ההתקנה ולאחריה, בהדרכה מלאה על הנחיות תחזוקה, ועבודה בטיחותית, איכותית וטובה עבור מוצר שילווה אתכם לשנים רבות. כי אחרי הכל, הנוחות, הבטיחות ושביעות הרצון שלכם הם הכי חשובים כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here