תוכנות לעיצוב מטבחים

0
12816
תוכנות לעיצוב מטבחים

כאשר אתם מתכננים את המטבח החדש שלכם, מומלץ להשתמש בתוכנות עיצוב אשר יאפשרו לכם לראות איך יראה המטבח החדש במציאות, בהתאמה למבנה הדירה שלכם, צבע הקירות, הדלתות והרצפה. בכתבה להלן, ריכזנו לפניכם מספר תוכנות אשר באמצעותם תוכלו לעצב את המטבח שלכם.

http://www.ikea.co.il

תוכנה זו אשר ניתנת להורדה חינמית באתר של איקאה נועדה לעיצוב מטבחים. כל שצריך הוא להוריד את התוכנה באתר ולהתחיל לעצב. בעזרת התוכנה אתם יכולים לתכנן את המטבח שלכם בעזרת מוצרים וריהוט המוצעים באיקאה, אחרי שבחרתם עיצוב תוכלו לראות אותו בתלת מימד. את המידות של המטבח או של מוצרים מסויימים שאתם מחפשים גם ניתן להזין בתוכנה ככה שהיא מתחשבת בחלל העבודה שיש לרשותכם. אחרי שכבר עיצבתם וראיתם איך הכל נראה , תוכלו לקבל מאיקאה בעזרת התוכנה הצעת מחיר על הכול. את הסקיצה של העיצוב תוכלו להוריד לדיסק און קי, להביא לחנות והם יעזרו לכם למצוא ולקנות את כל המוצרים שבחרתם.

ALNO-Kitchen-Planner

התוכנה של אלנו נועדה במיוחד לעיצוב מטבחים – היא חינמית ואפשר להוריד גרסאות שונות שלה מהרשת. כשיוצאת גרסא חדשה המשתמשים מקבלים עדכון שמאפשר להם לעקוב להוריד אותו. התוכנה היא תלת מימדית ויודעת לחשב מיקומים וגדלים. ניתן לעצב בעזרתה מיקום לא רק של הריהוט והמוצרים אלא גם להתחשב בדלתות וחלונות ולראות כמה הם קרובים או רחוקים מהמוצרים. פלוס גדול של התוכנה הוא שניתן לצבוע בה את הקירות והרצפה – כך שאתם יכולים לראות איך מוצרים משתלבים עם העיצוב הקיים כבר בחלל המטבח שלכם.

http://www.kitchendraw.com/kdnews.htm

התוכנה נועדה לעיצוב פנים של מטבחים והגרסא החדשה מאוד משוכללת. היא ניתנת להורדה חינמית והיא יחסית קלה להפעלה. היתרון הגדול שלה הוא בדיוק אליו היא יכולה להגיע – בזמן אמת ניתן לחשב רדיוס וזווית של כל דבר ולראות הדגמה של הכל בתלת מימד. הגרסא האחרונה שימושית גם לעסקים מסחריים עם מטבחים שכן היא מאפשרת לעצב מטבחי ענק. התוכנה מאפשרת גם פלטפורמה שיתופית ברשת – ניתן לראות ולשתף אחרים בעיצובים וכך לקבל ולתת רעיונות. את העיצוב עצמו ניתן לראות ממספר כיוונים וזוויות באיכות תלת מימד מאוד גבוהה אשר מדמה מציאות בצורה מאוד ריאליסטית.

http://sketchup.google.com

התוכנה החינמית, סקטץ' אפ, של גוגל מאפשרת לבנות כל דבר צבעוני ובתלת מימד. בין היתר ניתן להשתמש בה לעיצוב מטבחים. כמו רוב האפליקציות והתוכנות של גוגל, היא מאוד קלה למשתמש ומסבירה את עצמה בצורה לא רעה. לכל שאלה על התוכנה או בעיה עם התוכנה ניתן לפנות לחיפוש בגוגל ולמצוא תשובה בקלות. אפשר לעצב בתוכנה לא רק את המטבח אלא גם את המוצרים והריהוט בו, למקם הכל יחד ולראות את התוצאה הסופית בתלת מימד צבעוני. התוכנה מאפשרת לחלוק את הרעיון שלכם ולקבל רעיונות מאחרים – גם על עיצוב המטבח וגם על סכמות צבעים, עיצוב ומיקום של פנים המטבח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here