סופגניות חמות? בזכות הציוד המקצועי!

0
3752
https://www.new-rest.com/%d7%aa%

מאפים ריחניים בבוקר, חלום של ממש! כיום, ניתן להגשים את החלום – ולרכוש ממיטב המאפים המושחתים בקונדיטוריה הקרובה לביתכם. עם זאת, אינכם היחידים המעוניינים להתחיל את יומכם ברגל ימין, כאשר מולכם ניצב תור ארוך בדרך אל הסופגניה הנחשקת. כדי להתמודד עם העומסים, ולספק את השירות המקצועי ביותר, על הקונדיטוריה להחזיק בציוד איכותי ומתקדם.

החל מתנורים, מקפיאים, כיורים, ארונות חימום ועד מדפי נירוסטה – ציוד למטבח המוסדי, ציוד מקצועי, מתקדם ואיכותי, יסייע לכם לנהל את המטבח, את הקונדיטוריה וכן הלאה כראוי. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת שחר קור. חברה מובילה זו מחזיקה בניסיון של 25 שנה בתחום שיווק ואספקת ציוד למטבחים תעשייתיים ולמסעדות. כמו כן, חברה זו מספקת מוצרים חדשים ואף מחזיקה באישור של מכון התקנים הישראלי.

לנהל קונדיטוריה בהצלחה עם המכשור המתאים

הולכים לישון עם מחשבות על מאפים? קמים בבוקר עם תשוקה לאפייה? רבים מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות, כאשר היציאה לדרך עצמאית היא איננה פשוטה אך מתגמלת ביותר. אם ברצונכם להקים ולנהל קונדיטוריה משל עצמכם, ראשית נברך אתכם בהצלחה. שנית, וחשוב לא פחות, הוא לרכוש ציוד לקונדיטוריה. כאשר אנו מדברים על ציוד מקצועי עבור הקונדיטוריה, הכוונה היא למגוון מוצרים מקצועיים שיסייעו לכם להכין את המוצרים בכמויות הדרושות – תוך הקפדה על רמה גבוהה של טעם וטריות.

בבואכם להתעניין במוצרים הקיימים בתחום, מומלץ להתחיל עם המוצר הבא: תנור תעשייתי. יתרונותיו של מוצר זה הם רבים. החל מתחזוקה יעילה, שימוש לצורך סוגים שונים של אפייה, מידות חום משתנות, אפשרות בחירה בין תנור גז לבין תנור חשמל וכן הלאה. אין ספק, באמצעות תנור חזק, עמיד ואיכותי תכינו יצירות אמנות טעימות ומושחתות לקהל הרחב.

לרכוש או לשכור את הציוד? תשאלו את חברת שחר קור

בין אם מדובר בתנור תעשייתי, מדיח כלים תעשייתי, מקררי גלידה ומכונות ברד או שמא מדובר במוצרים אחרים – אצל חברת שחר קור תוכלו למצוא את הציוד המתאים שיענה על כל דרישותיכם. חברה זו מציעה מוצרים חדשים ויד שניה למאפיות, בתי קפה, חברות קייטרינג ועוד. כמו כן, ניתן לפנות אל חברה זו לצורך השכרת ציוד לכל תקופה, בכל כמות ולכל אירוע. למידע נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-7451981

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here